- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,024
coq öncelikle teşekkürler , nick değişikliğinden biraz tanımakta zorluk cektim ama tarzından hemen kim oldugunu anladım sanırım .bu arada ingilizce süper ama malesef almancam yok. ama kimin lider oldugunu anlamak için almancaya gerek yok. ben genelde dergilerın sonuçlarına pek bakmayı tercıh etmiyorum . kullanıcı yorumları daha samimi geliyor. kimin reklamı varsa onu ön plana çıkarıyorlar. geçen sene michelin 2ct'yi 1 numara seçmişlerdi, ondan sonra fransada üretilenleri geri toplatıldı. ama michelin kotu bır lastik firması mı? hayır en iyilerinden biri. benimde aklımda 2 lastik var. michelin ve metzler. yurt dısındakı forumlarıda takıp edıyorum ve en çok ismi gecen lastikler bu ikisi. hem cadde hem pist lastiği olarak ikisinin de çok başarılı olduğunu duydum. benim tercihim yumuşak bir lastik olacak, benim için önemli olan uzun ömürlü olmasından çok yola tutunan ve güvenli olan lastik. benim merak ettiğim diğer meselede ss kullanan arkadaşların ne kadar lastik konusuna dikkat edıyor. paylaşalım istedim, belki bilmediğim bır sey öğrenirim lastikler hakkında. herkesin kendi lastikleri hakkında ki yorumlarını öğrenmek isterim. coq sen hangi lastiği kullanıyorsun ve bize biraz anlat bakalım 




