MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
coq öncelikle teşekkürler , nick değişikliğinden biraz tanımakta zorluk cektim ama tarzından hemen kim oldugunu anladım sanırım .bu arada ingilizce süper ama malesef almancam yok. ama kimin lider oldugunu anlamak için almancaya gerek yok. ben genelde dergilerın sonuçlarına pek bakmayı tercıh etmiyorum . kullanıcı yorumları daha samimi geliyor. kimin reklamı varsa onu ön plana çıkarıyorlar. geçen sene michelin 2ct'yi 1 numara seçmişlerdi, ondan sonra fransada üretilenleri geri toplatıldı. ama michelin kotu bır lastik firması mı? hayır en iyilerinden biri. benimde aklımda 2 lastik var. michelin ve metzler. yurt dısındakı forumlarıda takıp edıyorum ve en çok ismi gecen lastikler bu ikisi. hem cadde hem pist lastiği olarak ikisinin de çok başarılı olduğunu duydum. benim tercihim yumuşak bir lastik olacak, benim için önemli olan uzun ömürlü olmasından çok yola tutunan ve güvenli olan lastik. benim merak ettiğim diğer meselede ss kullanan arkadaşların ne kadar lastik konusuna dikkat edıyor. paylaşalım istedim, belki bilmediğim bır sey öğrenirim lastikler hakkında. herkesin kendi lastikleri hakkında ki yorumlarını öğrenmek isterim. coq sen hangi lastiği kullanıyorsun ve bize biraz anlat bakalım :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Michelin Pilot Power 2CT kullanıyorum.
Değiştirmeyi asla düşünmüyorum. Çok memnunun.
Arka lastik 4-5 bin km aralığında değiştiriyorum.
Ön lastik biraz daha uzun süre dayanıyor.

Bu cümleden ön lastik yerle temas etmeden kullanıyorum sonucunu çıkarma sakın.:)

Ben farklı motosikletlerde farklı lastiklerle de sürüş yaptığım için aralarında kendi sürüş stilime göre bir ayrım yapabiliyorum.
Şu anki motorumda tercihim her zaman Michelin olacak.
Ama daha öncede yazdığım gibi diğer markalar kötü demiyorum.
Ben kendimi bu şekilde güvende hissediyorum.
Aynı türde motosikletler kullanıyoruz.
Lastiklere güvenmenin ne demek olduğunu çok iyi anlayacağını biliyorum.

Burada gözlemlerimi soracak olursan, ezici bir farkla Michelin kullanılıyor.
Fakat forumlarda bu konuyu tartıştığımızda yazdığım diğer 2 markanın kullanıcıları da aynı benim gibi lastiklerinden memnun olduklarını söylüyorlar.

Bir ek daha yapayım.
Ben bir önceki periyodda Bridgestone taktırmıştım.
1500km falan kullandım.
Doğrusu memnun kalmadım.
Daha lastikler bitmeden tekrar Michelin taktırdım.
Belki de psikolojiktir bilmiyorum.:)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
pisikolojide çok önemli, insanın lastiklerine güvenmesi çok önemli, sonuçta yerle temasını sağlayan tek şey lastik. bende önümüzdeki fuar 2ct almayı düşünüyorum yaklaşık 20.000 km dunlop qualifier kullandım. sorun yaşamadım fakat daha önce michelin kullanmıştım ve bana daha uygun oldugunu düşünüyorum. tahminimce türkiyede en çok pirelli ve bridgstone kullanılıyor. o lastikler hakkında umarım yorumlar gelır. pistlerde yarışan arkadaşların yorumlarını merak edıyorum.
(bu arada coq eski nickine alışmıştık ama buda ilginç bir nick olmuş. tanıdıgın bırısıne bır anda başka isimle hitap etmek bır garıp gelıyor.)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saygıdeğer arklar aranıza bende katıldım tabı alırsanız :)

fakat hala göremıyorum suzukı kullanan bı benmıyorum yoksa
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
saygıdeğer arklar aranıza bende katıldım tabı alırsanız :)

fakat hala göremıyorum suzukı kullanan bı benmıyorum yoksa

hoşgeldin gece, suzuki kullanan burda pek yok sanırım ama sorun değil. sende bize katıldıgına göre sende bıze senın lastiklerden bahset bakalım sen nasıl bır lastık kullanıyorsun. memnunmusun. oyle sadece bende hoşgeldım demekle olmuyor. sende bıseyler katacaksın foruma ki forumun tadı çıksın.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol edy evet pek yok suzı ama olsun oldurttururuz :)

tabıkı ben her zaman aktifim.vala ben daha yeni aldım benım arka 190 sportec m1 fakat yenı allıcam ıstıyor kararım conti olucak ön arkaya ondan takıcam buyuk olasılıkla cunku en yakın arkımda gsxf 750 vardı o fenaa memnundu lastıkten bırde fıyatları uygunmuş daha bakmadım gerçi ama fıyatlara.sen erenköy ben göztepe yakın. ama ss de ilkk önce lastık gelır ben bunu bılırım bunu sölerim
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
(bu arada coq eski nickine alışmıştık ama buda ilginç bir nick olmuş. tanıdıgın bırısıne bır anda başka isimle hitap etmek bır garıp gelıyor.)

Edy aslında bu benim burnumu her soktuğum yerde kullandığım nikim. Buraya üye olurken kabul ettirememiştim.
Sonradan kabul ettirmeyi başarınca bunu kullanmaya başladım.
Hakikaten başta tuhaf oluyor ama sonradan alışılır.:)

Hem daha kısa.
"Kok"
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
merhaba ss camiası,
aydınlatma hakkında sizlerden bilginizi paylaşmanızı istiyeceğim.
ben 600RR a zenon far takmak istiyorum.kısa ve uzun ikisinede.
acaba aranızda bu sistemi kullanan varmı??
yada bu sistemi takarsam akü ve şarj siteminde sıkıntı çekermiyim??
bu konu hakkında bilginizi paylaşırsanız sevınırım.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
merhaba ss camiası,
aydınlatma hakkında sizlerden bilginizi paylaşmanızı istiyeceğim.
ben 600RR a zenon far takmak istiyorum.kısa ve uzun ikisinede.
acaba aranızda bu sistemi kullanan varmı??
yada bu sistemi takarsam akü ve şarj siteminde sıkıntı çekermiyim??
bu konu hakkında bilginizi paylaşırsanız sevınırım.


Boşver xenonu uğraşma.Beyaz ampul al.Çok güzel gözüküyor.İlla xenon dersende 600f te arkadaşım kullanıyor kaldırıyor ve güzel gösteriyor.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
uzun zamandır takip ediyorum topici ama hiç katılmadım bizim motorların resimleri hem topic canlansın :rendeer::rendeer:



:rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay hadi bakalım güzel olmuş ninja hesabı :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehueheu ee tabıkı gırıcez altımızdakı oyuncak değil :p

koyucam bathu en kısa zamanda :rendeer: sen body yapıyrodun sanırım kollar kaç cm bakım :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yakın zamanda yine bir Caddebostan sahil buluşması yapsak? keyifli olmuştu geçen seferki :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaslar ben küçük bi süpersport başlamak ıstıyorum 125 cc 250 cc arası uygun güzel bişe arıyorum önerebilecegınız motorlar varmı gt250r düşünuodum kanunı satın almıs soğudum gibi
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaslar ben küçük bi süpersport başlamak ıstıyorum 125 cc 250 cc arası uygun güzel bişe arıyorum önerebilecegınız motorlar varmı gt250r düşünuodum kanunı satın almıs soğudum gibi


Fuarda Kawasaki Ninja 250 geliyor bakalım, Hyosung'a alternatif olarak düşünebileceğin tek motor.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim buralarda buluşma olursa gelirim büyük ihtimalle




elimde olan şimdilik bi bu var
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst