Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar bu başlığı açmanın zamanı geldi gibi. MT de aramızadaki Stunt üstadları ve hayranları çıksın bakiyim ortaya
. Ben hayranlarından biri olarak Konuyu açtım. Benim bildiğim aramızda sadece ghostie var. O da bizi (Turkiye'yi) Londra'da temsil ediyor. Baska varmı aramızda ?
ghostie nickli uyemizden birkac foto ile baslıyalım
CBR 929
BMW F 800 S
Bir kaç video da ekliyelim.
[yt]St9i5s0ejR8[/yt]
[yt]ZXGPjwirFUw[/yt][yt]iuWKnX8veEA[/yt]
[yt]j5msUzxjcIU[/yt]
Evet arkadaşlar aramızadaki stunt severler çıksın ortaya
Ve sunlarıda belirtmek isterimki amacım bu iş nedir nasıl yapılır vs. bilgi paylaşımı ben bir "Stuntrider" değilim !
ghostie nickli uyemizden birkac foto ile baslıyalım
CBR 929
BMW F 800 S
Bir kaç video da ekliyelim.
[yt]St9i5s0ejR8[/yt]
[yt]ZXGPjwirFUw[/yt][yt]iuWKnX8veEA[/yt]
[yt]j5msUzxjcIU[/yt]
Evet arkadaşlar aramızadaki stunt severler çıksın ortaya
Ve sunlarıda belirtmek isterimki amacım bu iş nedir nasıl yapılır vs. bilgi paylaşımı ben bir "Stuntrider" değilim !