MT Stuntrider lar ve Stunt Hayranları Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar bu başlığı açmanın zamanı geldi gibi. MT de aramızadaki Stunt üstadları ve hayranları çıksın bakiyim ortaya :). Ben hayranlarından biri olarak Konuyu açtım. Benim bildiğim aramızda sadece ghostie var. O da bizi (Turkiye'yi) Londra'da temsil ediyor. Baska varmı aramızda ?

ghostie nickli uyemizden birkac foto ile baslıyalım :)
33520371836.jpg

33422410617.jpg

33422410349.jpg

CBR 929 :)
2400524469.jpg
24005230562.jpg

BMW F 800 S
1161726804.jpg


Bir kaç video da ekliyelim.
[yt]St9i5s0ejR8[/yt]
[yt]ZXGPjwirFUw[/yt][yt]iuWKnX8veEA[/yt]
[yt]j5msUzxjcIU[/yt]
Evet arkadaşlar aramızadaki stunt severler çıksın ortaya :)
Ve sunlarıda belirtmek isterimki amacım bu iş nedir nasıl yapılır vs. bilgi paylaşımı ben bir "Stuntrider" değilim !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT de stunt seve yok mu ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pro uzak dur buradan :queen: Endurocu kıskanma git git kışt :queen:
alp_tunay biliyordum hissediyordum birileri var ve cıktı en sonunda artık 2 kişiyiz :queen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
stunt severiz tabi ,eminim bir çok insanda seyretmekten hoşlanır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tek tekeri çok olmasada yapabiliyorum...Ama drift atarak dönmeye bayılıyorum......
Havalar ısınsın biraz çekimler yapıcam zaten....
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
stunt sevılmezmı yaa bende endurocuyum ama racecıng surmeyıde severım yani... ama stunt ızlemek cross ızlemekten daha gusel...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Madem ısrar ettin.

Bu kadar reklam yaptın madem yapayım sana bir güzellik.
Stunt sevmeyen hemen hemen yoktur.
İşin görsel zevki ve heyecanı başkadır.

Neyse bir kaç resim de ben ekleyeyim.
Fotolar benim eski makina ile hanım tarafından çekildiği için çok iyi değil kusura bakmayın.

dscn0222ok1.jpg


dscn0227dk2.jpg


dscn0253ns7.jpg


dscn0230to6.jpg


dscn0236at5.jpg


dscn0282el3.jpg


dscn0287ic0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet biliyordum birileri var stunt hastası çıkacaktınız ortaya işte çıktınız :)

alp_tunay abi havaların ısınmasını neden bekliyorsun? MZ ile neler yapılabileceğini kanıtla insanlara biran önce bekliyoruz yani :)
patriote Fotolar için çok teşekkürler... :) Turkiyede de olsa böle seyler cok gusel olur aslında :(

Ya benim merak ettiğim nedir işin sırrı eğitim ?Çılgınlık ?Manyak olmak? Turkiyede neden yok böle şeyler sinir oluyorum. Düşünsenize yarışlardan önce böle showlar ile baslansa ne kadar gusel ve etkileyici olur ?
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Show

Ya benim merak ettiğim nedir işin sırrı eğitim ?Çılgınlık ?Manyak olmak? Turkiyede neden yok böle şeyler sinir oluyorum. Düşünsenize yarışlardan önce böle showlar ile baslansa ne kadar gusel ve etkileyici olur ?


Avrupada koşulan hemen hemen bütün motosiklet yarışlarında böyle şovlar olur.
Bizim görüp hayran olduğumuz hareketlerin bir çoğunu burada bebeler yapıyor.

Bizim insanımız kısa yoldan herşeyi yapmaya çalışıyor. Tabii ancak belli bir yere kadar başarılı oluyor.

Bunun dışında bu iş pahalı bir iş.

Motosikletlere çok ciddi paralar harcanıyor.

Türkiye'de bu parayı harcayabilecek olanların ise canları tatlı.:)

Bir diğer konuda Türkiye'de motosiklet sektörü atılımda olmakla beraber, işin mutfak kısmı buna paralel gelişmiyor.
Bir takım doğuştan yetenekli ya da meraklı sağlam ustalar hariç, bir çok insan motosikletini nerede tamir ettireceğini bile bilmiyor.
Şimdi sen bu durumda nasıl bir atılım beklersin?
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Avrupada koşulan hemen hemen bütün motosiklet yarışlarında böyle şovlar olur.
Bizim görüp hayran olduğumuz hareketlerin bir çoğunu burada bebeler yapıyor.

Bizim insanımız kısa yoldan herşeyi yapmaya çalışıyor. Tabii ancak belli bir yere kadar başarılı oluyor.

Bunun dışında bu iş pahalı bir iş.

Motosikletlere çok ciddi paralar harcanıyor.

Türkiye'de bu parayı harcayabilecek olanların ise canları tatlı.:)

Bir diğer konuda Türkiye'de motosiklet sektörü atılımda olmakla beraber, işin mutfak kısmı buna paralel gelişmiyor.
Bir takım doğuştan yetenekli ya da meraklı sağlam ustalar hariç, bir çok insan motosikletini nerede tamir ettireceğini bile bilmiyor.
Şimdi sen bu durumda nasıl bir atılım beklersin?


Hastasıyımmmm :cat:

Hoca adam lastik yakıyo, modifiye yapıyo, ne bilim işi kavrayıncaya kadar ve kavradıktan sonra baya bi para harcıyordur. Paso parça deiştiriyordur, kırıyodur döküyodur. show yapıp parasını topluyordur belki, yada normalde paralıdır.
Bizim burda deli para yatırdıgı makinasını alıp stunt olayını kapayım diye kasıcak, hadi işin tehlikesini gectim, motosikletine kıyacak kac kisi wardır ki.
biras para, biraz da heves lazım bence bu olaya ?
Bilende yoktur böle bi olayı sanırım stuntrider sınıfı ?

Diyalog
-Hacı bizim kahveden eve kadar tek teker gittim gecen gece::gleam:: ?
-O bişimi ben stuntrider oldum ::139:: !?
-yani :sunny: ?
-Offf::sluu:: .. Neyse tmm. Bende tek teker gidebiliyorum yani eve.::lac::
-iyi.
-bizim cüneyt'de starrider lara katılmıs onumu diyosun ?
-hII. Elma yermisin ?
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
Stuntrider mış ta bilmem neymiş. saçmalıktan başka birşey değil. hadi pistlerde yapılan shovlar neyse de bunları caddelerde, trafikte, arabaların arasında yapanlar var. böyle videolarıda bu sitede ve başka sitelerde çok seyrettik. her parası olan aptal, başka insanların canına malına zarar verme lüksüne sahip olamaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mehmethan Tasvif ettiğimiz kısımı zaten caddelerde olan kısmı değil show olayı her zaman her sektorde cazip ve guzel gelen bişidir.
rEnE Diyalog guselmiş :)
patriote abi ne bilim tmam ilk başlarda belli bir aşamaya gelinceye kadar cepten yicen ama ondan sonra showlar açılışlar gösteriler sponsorlar filan derken belli bir gelirinde olmaya baslıcak yani Turkiye'de de baslaması gerekiyor diye düşünüyorum. Ne bilim nisandaki fuarlarda mükemmel bir show olsa ilgi nasıl artar o gun nasıl bir patlama olur akın akın gelir insanlar afişlerde yazılsa "show var dansöz getirdik sizler için" gibisinden :queen: yani ne bilim yalnısmıyım ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ooooo severiz tabiiii ama sadece seyretmesini:mrgreen:

elinde bu tür videolar olan arkadaşalrımız buraya eklemesi rica olunur:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evet biliyordum birileri var stunt hastası çıkacaktınız ortaya işte çıktınız :)

alp_tunay abi havaların ısınmasını neden bekliyorsun? MZ ile neler yapılabileceğini kanıtla insanlara biran önce bekliyoruz yani :)
patriote Fotolar için çok teşekkürler... :) Turkiyede de olsa böle seyler cok gusel olur aslında :(

Ya benim merak ettiğim nedir işin sırrı eğitim ?Çılgınlık ?Manyak olmak? Turkiyede neden yok böle şeyler sinir oluyorum. Düşünsenize yarışlardan önce böle showlar ile baslansa ne kadar gusel ve etkileyici olur ?



Neden mi bekliyorum....

Burası Ankara....Bilenler bilir bayağı soğuk....Kar buz...Trafikte de çekicem...İnan kamera motordan değerli:cherry: :p Ya bişey olursa ?...:pr:

Çekilmişler var aslında ama yapmak istediklerim diil...Sonra karizma çizilmesin...:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay hocam cekilmişler varsa koy bir izleyelim ya :)
Not: Anakaranın soğunu bilmem mi :) Ben su anda Afyon/Bolvadindeyim Ankaranın soğunu mumla arıyorum (mumu ısınmak için kullanıyorum) :queen:

ELINT Bilgisayarda benim süper bir arsiv vardı Motoshowlar vs. vs. "VİRUS" denilen melet geldi hepsini dövdü bende onu dövdüm bizim verilerde onun tarafını tuttu bende kovdum hepsini :queen: bilmem anlatabildim mi :)
Yeniden buldukça burayada ekliyorum...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce vermiştim.

Bu videoyu daha önce vermiştim ama burası tam yeri.

Tıklayın

Bir tane de bisiklet videosu vereyim. Bunu da daha önce vermiştim.

Tıklayın
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Var ama koyamam dedim ya...Valla tefe koyarlar adamı burda...Korumalık sıfır...Hatta bir tek kot var üzerimde...

Adamı burda döverler...Hani korumalıklar nerde, kurallar nerde?...Side de meşhur bir disco vardı adı neydi? Tam onun önünde çekmiştik...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst