Ben sınavdan sonra cevaplara hiç bakmıyorum.
Zaten soruları hatırlamıyorum ama yanlış yapıncada üzülüyorum morel alt üst oluyor zaten.

ale:
Fen bana beklediğimden basit geldi. :wiinkk:
Bazı sorular mantık sorularıydı resmen.. Sözelcinin dahi yapacağı sorular vardı

Matematik ise ilk 20 soru basit sonrakilerin maşşallahı vardı benim için
Türkçede yarısı kolay yarısı zor.. :silent:Bekleyip göreceğiz bakalım.. Herkese geçmiş olsun :cat: