MT Öss Kurbanları Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Büyük sınava sayılı saatler kala heyecan iyice artıyor haliyle. :queen:

Stresi olanlar içini buraya döksün!!! :p

(Bu başlık beyin ölümü ve sınav baskısı altında açılmıştır.)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Sınava girecem çok stresliyim. Çünkü bir sınava daha motorumla gidemiyorum -.-
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Bende geldim arkadaşlar son saatlerimiz :) İlk girişim olacak haliyle heyecan var :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
aynen stres yok panik yok mutluluk var özgürlük çok yakında...:mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Oooh ben uyuyacağım bi güzel :D ben de geçti o yollardan ama şimdi yatma zamanı :D şaka bir yana başarılar diliyorum herkese.
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Ee mt nasıldınız bakalım :p
Yav o dedeler müziğinide üni önünde açtım (açmaz olaydım) Bütün konsantrasyonum dağıldı gitti :p
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Türkçe tam beklediğim gibi sürüsüne bereket paragraf doluydu.

Tarih tamamen çalışmadığım yerlerden çıktı yahu. :pale:

Barajı geçerim umarım. Sizler neler yaptınız YGS kurbanları.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Sanırım istediğim bölümü kazanamayacağım, onun haricinde sınavdan kurtulduğum için şükrediyorum :mrgreen:
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Barajı sadece türkçeyle geçerim sanırım. en az 25 net garanti.
Tarih coğrafya zordu hiç görmediğim şeyler.
Şimdide trt ye bakıyorum uyuz adam lafı uzatmayıp başlarsa sorulara iyi olucak.
Hah başladı takip edeceklere duyrulur
http://www.ygstrt.net
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Ben sınavdan sonra cevaplara hiç bakmıyorum.

Zaten soruları hatırlamıyorum ama yanlış yapıncada üzülüyorum morel alt üst oluyor zaten. :pale:

Fen bana beklediğimden basit geldi. :wiinkk:

Bazı sorular mantık sorularıydı resmen.. Sözelcinin dahi yapacağı sorular vardı :) Matematik ise ilk 20 soru basit sonrakilerin maşşallahı vardı benim için :)

Türkçede yarısı kolay yarısı zor.. :silent:Bekleyip göreceğiz bakalım.. Herkese geçmiş olsun :cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Barajı geçmek yeterli olucaktır.
Asıl önemli olan LYS bence. :cat:
Moral bozmak yok sırada LYS var. :queen:

Hepimize geçmiş olsun. :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
2010 ygs den daha zordu bu sene:pale: Türkçe sorularının uzun olmasından dolay vakit problemi yaşadım matematik bölümü de zor geldi..Neyse geçmiş olsun arkadaşlar:cat:
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
2 mat yaptım 4-5 fen.
Biraz önce kontrol ettim türkçe 27 doğru 4 y geri kalanı boş.
Herkese geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Türkçe neydi öyle ya 50 dakika Türkçe ile uğraştım.
Matematik ve Fen beklediğimden kolaydı fazla zorlanmadan geçtim.
Son 20 dk varken Sosyale başladım. 30. soruda süre bitti yetiştiremedim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Türkçe 32 doğru aboooooovvvv. :queen:

Kimyadan 1 soru yapmıştım oda doğru çıktı. :mrgreen:

Biyolojide sonucu görücez şimdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst