MT Öss Kurbanları Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Sınava motorla gitmeyi çok istedim ama girişte tüm metallerin alınacağını bildiğim için ve anahtarı koyacak yeri kafamda tasarlayamadığım için motorla gitmedim ve gitmediğimede pişman oldum. Herhangi bir dedektörle aramadılar anahtarı cebimde taşısam kimse farketmeyecekti :) :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Vay be :) Siz yaştaki tatlı heyecanlarla dolu yıllarımı hatırladım birden.
Umarım her şey gönlünüzce olur arkadaşlar.

Biz sonuçları böyle canlı takip edememiştik tabii. Gazetelerin verdiği ekleri kapışmıştık :)
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Sınava motorla gitmeyi çok istedim ama girişte tüm metallerin alınacağını bildiğim için ve anahtarı koyacak yeri kafamda tasarlayamadığım için motorla gitmedim ve gitmediğimede pişman oldum. Herhangi bir dedektörle aramadılar anahtarı cebimde taşısam kimse farketmeyecekti :) :)

Yalan dolan ya yok oran aranacak yok burana ellenecek kemer bile yasak falan filan.
Binaya girdim bütün herkes aranıyor karşıda 3-4 kişi boncuk gibi dizilmiş girenlere bakıyor.
Geçtim gittim jandarmanın yanından.
Sonra vicdanım el vermedi gittim arattırdım.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Levent abi iyi dileklerin için çok teşekkürler. :rendeer:

Biyolojide 5 soru yapmıştım 2 si doğru çıktı. :pale:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hadi geçmiş olsun.
İstediği bölümü kazanamayan veya puanı tutturamayan arkadaşlara eğer imkanı varsa yurt dışında okumayı araştırmasını öneririm.
Yurt dışında yaşamak , yeni çevrelerde bulunmak , tek başına sorumluluk almak ve ayrıca yabancı dil öğrenmek insana çok şey katar...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hadi geçmiş olsun.
İstediği bölümü kazanamayan veya puanı tutturamayan arkadaşlara eğer imkanı varsa yurt dışında okumayı araştırmasını öneririm.
Yurt dışında yaşamak , yeni çevrelerde bulunmak , tek başına sorumluluk almak ve ayrıca yabancı dil öğrenmek insana çok şey katar...

Ygs den iyi sonuç tutturamazsam muhtemelen avrupa yollarına düşerim bende. :queen:
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Ooooff off sınava girdik geldik..
Kalem mevzuusu ve kitapcık olayı güzeldi..
Sorular aslında zor değildi amaa türkçe çok uzundu aşırı zaman kaybıı yaşattı vee sürem yetmedi :(
Sonra tv'den baktım.. Süremin yetmediği için bakmadığım soruların çoğunluğunu doğru biliyomuşum..
Yinede fena değildi en azından barajı geçer 2. sınava gideriz : )
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
19 sene önce peşpeşe 2 kez girmiş ve ikisindede kazanmıştım..(Ankara-Eskişehir)dersaneye filanda gitmeden hemde..
o yüzden şimdi ne stresim var nede sıkıntım....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst