- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
- Konu Yazar
- #21
tebrikler çocuklar.Süpersiniz..Haftaya nereye gidiyoruz?:queen: :queen: :queen: :queen:
bu hafta istikamet ölüdeniz ama yüksek ihtimal bensiz...umarım aranızda olurum sağlıcakla kalın.
tebrikler çocuklar.Süpersiniz..Haftaya nereye gidiyoruz?:queen: :queen: :queen: :queen:
Walla son sınıfım işte artık bakalım atanırsak bi yerlere inşallah bi MT gezisinde hepbirlikte kutlarızhoş ben atanmak istemiyorum ama neyse
![]()
Özlemiştim köyceğizi,dalyanı,istuzunu,kıskandım sizi yaz gelsede dönsem evime 2 teker dolansam sabahtan akşama datça,bodrum,fethiye,göcek.... offf of :salut:
bir başkadır benim memleketim.