[Mt]Muğla Dalyan İztuzu...14.01.2007

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Walla son sınıfım işte artık bakalım atanırsak bi yerlere inşallah bi MT gezisinde hepbirlikte kutlarız :) hoş ben atanmak istemiyorum ama neyse :p

Valla kafana en çok yatanı yap derim başarılar :cat:
Kendi kararlarının arkasında durmak en onurlu iştir bence ...........:bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
yarın ki hava şartlarına bağlı....murat abiyle nasip olursa çıkarız selimde gelir herhalde??
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Tabiki herzaman hazırım yeterki birileri haftasonu evlenmesin :p
Haftasonu Tam boşum ün birilerini everdik nasıl olsa yeter
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Özlemiştim köyceğizi,dalyanı,istuzunu,kıskandım sizi yaz gelsede dönsem evime 2 teker dolansam sabahtan akşama datça,bodrum,fethiye,göcek.... offf of :salut:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
55
Offff Offff susun abicim ya o ne öyle Muğla'nın güzelim yerlerinde geziyorsunuz. Biz burada pinekliyoruz. Daha motoru da alamadık. Off Off
Canım çekti yaaaww.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Özlemiştim köyceğizi,dalyanı,istuzunu,kıskandım sizi yaz gelsede dönsem evime 2 teker dolansam sabahtan akşama datça,bodrum,fethiye,göcek.... offf of :salut:

bir başkadır benim memleketim.


ohooo o kadar memleketlimiz varmış bizim haberimiz yokmuşşş.cuneytovuc speet34 szileride aramızda görmekten memnuniyet duyarız.kapımız 2 teker 4 teker artçı herkese açık...arada mesajlarınızı bekliyoruz.dediğiniz gibi bodrum marmaris fethiye bir yana Dalyan,Köyceğiz,Ölüdeniz Muğla içinde bambaşka bir iklime ve bitki örtüsüne sahip
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst