[Mt]Muğla Dalyan İztuzu...14.01.2007

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sabah saat 11 civarı Can(banro) ve Onur87(onur) köyceğizde buluştuk.Bir akşam öncesi Selim (lorskeldan)bende geleceğim demesine rağmen ortalıkta yoktu:p Bir akşam önceden düğünde orkestra çalışanı olmak zor.telefon ettiğimizde ise selim daha yeni uyanmıştı.sağolsun bizi kırmayıp ortacadan çıktı geldi.Ama geldiğinde hala daha uyanamadığının farkına vardık.:p Sabah kahvaltısı için sağolun Can abimiz yanında poğaca getirmiş.Köyceğizde göl kenarında oturup hem özlem giderdik hemde yeni üyemiz ve katılımcımız onuru da yakından tanıma fırsatı bulduk.yaklaşık 3 haftadır görüşememiştik Can abiyle.Selimle oturup Yatağan gezisini ballandıra ballandıra anlattık :mrgreen:

Ktılımcılar-->Kel olanlar Can(banro) Abi ve Ben,Kısık gözlü Selim(lordskeldan),ve efendi kardeşimiz onur(onur87)



bu hafta Marmaris tayfasından ses soluk çıkmadı.Sağolsun sadece Murat Abi(nmurataydın)çok işi olduğunu ancak öğlene doğru gelebilirim yakın bir yerde olursanız demişti.Sabah hava güzel oluncada can abinin iztuzu teklifini kabul ettik.Bu hafta motor bulamadığımdan bende 4 tekerle takıldım peşlerine.

Dalyana gidiş yolu üzerinde kısa manzara molaları veriyoruz.Hvanın güzelliğini görenler yol boyunca manzaraya karşı mangallarını yaparken bende çimden ahhh marmaris tayfası sizde olsaydınız diye iç geçiriyordum




İztuzu plajına giriş

İztuzu Sahili dev kaplumbağalar caretta caretta ile dünyaca ünlendi.plaj tesisleri öteki ucunda da dalyanağzı günübirlik plaj tesisleri yer alıyor.Kumsalın uzunluğu ise yaklaşık 7 km....Caretta caretta kaplımbağaları ise yumurtalarını bu kumsala bırakmakta.Kumsalda bulunan istuzu ve dalyanağzı Plaj tesislerinde ise soyunma kabinleri ve soğuk birşeyler içmek için büfeler mevcut.Şemsiyede kiralanabiliyor yazları.Bu kumsalda denize girdikten sonra öbür yanında bulunan gölün tatlı suyuna girebilme imkanınada sahipsiniz.
sahile ulaştıktan sonra merdivenler aracılığı ile yukarıya hakim tepelere çıkıp konaklayabilirsiniz.buda bizim çıktığız yükseltiden dalyan manzarası.

Kumsalda kısa bir tur attıktan sonra yükseltiye çıkıp aldığımız erzakları çıkartıp sohbetimizi de yaptık.Ama bu sefer çok güldk:queen: bir gün öncesine rağmen sağosun can abi ateşi yakmayıda başardı.bir kibritle şehir yakar valla:cherry: ben korktum




Ateş ve Deniz


elimizde tavuklarımız

tavuğumuz üşüyünce ısıtma çabalarına girdik:bounce: .

dalyan merkeze dönünce hem sohbete hemde bir çay moşası vermek için bir sahil kafesine oturduk bizde


ve evli evine köylü köyüne.bu arada cbr onurun:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çiçek gibi fotolar süper gezi...oh mis...gezi dediğin budur...kendi çapında takılıcan baba...
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Eline sağlık Şahin resimleri çok güzel parlattın. Bir gün öncesinin yağmuruna rağmen bugünkü güzel hava görülmeye değerdi.Denize atlamamak için kendimi zor tuttum.Üzerimizde mont olduğuna bakılmasın yazdan kalma bir gündü ve bu günü harcamak gerçekten yazık olurdu(marmarisli dostlar bu söz size). Onur kardeşimizde ilk defa bizlere katıldı artık devamını bekliyoruz.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çiçek gibi fotolar süper gezi...oh mis...gezi dediğin budur...kendi çapında takılıcan baba...
ya şimdi güzel hoşta bu gezide biz neden manzara fotoğrafı çekmedik:queen: valla sohbet öyle güzeldiki resim çekmyi bile unutmuşuz.birde gaz açınca kendimizi kaybettik.metehan abi buda geyik geizsi oldu yawww:wiinkk:

Eline sağlık Şahin resimleri çok güzel parlattın. Bir gün öncesinin yağmuruna rağmen bugünkü güzel hava görülmeye değerdi.Denize atlamamak için kendimi zor tuttum.Üzerimizde mont olduğuna bakılmasın yazdan kalma bir gündü ve bu günü harcamak gerçekten yazık olurdu(marmarisli dostlar bu söz size). Onur kardeşimizde ilk defa bizlere katıldı artık devamını bekliyoruz.
valla onurcum aramıza hoşgeldin devamı gelsin artık:rendeer: gerçekten hava çok harikaydı.17-20 c de gittik geldik.yalnız sahil resimlerine bakınca suların ne kadar çekildiğini farkına daha yeni vardım.:cyclopsan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sahin valla cennetde yaşıyonuz abicim...o ne leziz manzaralar ve mangal...:p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımınız için saolun hava güzel resimler güzel midelerede güzellik yapmışsınız istanbul gibi sıkışık trafiktede değilsiniz
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sahin valla cennetde yaşıyonuz abicim...o ne leziz manzaralar ve mangal...:p
tavıkları hazır alıvedik gariii......sona bakıvedik bizim tavıklar üşüyüverimiş.cüveyşi yakıvedi can ağabey bende kırıttırdım accek tavuğu alafın üzerinde.sıccak sıccak yidik hepsini.
paylaşımınız için saolun hava güzel resimler güzel midelerede güzellik yapmışsınız istanbul gibi sıkışık trafiktede değilsiniz

eroldayı gerçekten çok şanslıyız emekli olun yerleşin buralar hertaraf ist bullu oldu zaten buralarda kaçan geliyor:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
supersiniz, tıkılıp kalmamıssınız... ben de bugun bayagi bi gezdim, fotolar yolda... hakkatten hava gayet iyiydi, biz t.shirtleydik:bounce:
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Yine çok güzel olmuş geziniz :) Ben de burda finallerle boğuşuyorum umarım şu ara tatilde bir gezi olurda şu sınavın stresinden kurtulurum :) Paylaşım için teşekkürler Şahin...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
tebrikler çocuklar.Süpersiniz..Haftaya nereye gidiyoruz?:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Sağolasın Şahin kardeş fotolar şahane olmuş
Marmaris tayfası olsaydı tadından yenmezdi herhalde
Umarım bidahaki sefere olur ne de olsa bunlar uzatmalar
Bööle bi hava bidaha zor bulunur valla
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Sağolasın Şahin kardeş fotolar şahane olmuş
Marmaris tayfası olsaydı tadından yenmezdi herhalde
Umarım bidahaki sefere olur ne de olsa bunlar uzatmalar
Bööle bi hava bidaha zor bulunur valla

Lord bence bu sene kış gelmeyecek ben kestim ümidimi... Hoş kış gelsin die bi hevesim yok o ayrı konu :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Lord bence bu sene kış gelmeyecek ben kestim ümidimi... Hoş kış gelsin die bi hevesim yok o ayrı konu :)

evet kış gelmeyecek gibi amma .....
Marmaris tayfası sanırım kış uykusuna yatmış :p
Bu arada kışın tadı (Yunan Mitolojisinde) çok farklıdır
Neyse fazla tarihle iç içe geçtik :p
Darısı sizin başınıza
Fazla yazdım barış abi atcak valla siteden :cyclopsan
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
arkadaşlar güzel gezi olmuş aranıza katılamadığıma üzüldüm(öğlene kadar çalıştım)ama şahinle telefonla konuştuktan sonra Mehmet abi aradı ve Afife abla ile pikniğe gidiyoruz takıl peşimize dedi...ve bizde pikniğimiz yaptık (mangal-sucuk partisi)fotolar Mehmet abide bu arada genç motorcular vardı tek teker yarışması yapan...umarım Mehmet abi resimleri koyabilir buraya...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
supersiniz, tıkılıp kalmamıssınız... ben de bugun bayagi bi gezdim, fotolar yolda... hakkatten hava gayet iyiydi, biz t.shirtleydik:bounce:
bizde montlkarı almamıza rağmen pek fonksiyonu olmadı.ahhh bu bodrum tayfası gelin gariiiiiii.

Yine çok güzel olmuş geziniz :) Ben de burda finallerle boğuşuyorum umarım şu ara tatilde bir gezi olurda şu sınavın stresinden kurtulurum :) Paylaşım için teşekkürler Şahin...
beatrice sanada sınavlarında başarılar.umarım ara tatilde ben olurum:pale:

tebrikler çocuklar.Süpersiniz..Haftaya nereye gidiyoruz?:queen: :queen: :queen: :queen:
haftaya bodruma kendimize baktırmaya geleceğiz mes abi.istesende istemesende baskın yapacağız kaçma :queen: :queen: :queen: ben iki kez gelsek bakarmısın dedim abi sesin çıkmadı gelmeyiz artık :p

arkadaşlar güzel gezi olmuş aranıza katılamadığıma üzüldüm(öğlene kadar çalıştım)ama şahinle telefonla konuştuktan sonra Mehmet abi aradı ve Afife abla ile pikniğe gidiyoruz takıl peşimize dedi...ve bizde pikniğimiz yaptık (mangal-sucuk partisi)fotolar Mehmet abide bu arada genç motorcular vardı tek teker yarışması yapan...umarım Mehmet abi resimleri koyabilir buraya...

murat abi bi özlem giderelim 1 ay idare eder bizi.marmaris ailesini özledik.haberiniz olsun.bizi unutmayın oralarda.bakın herkes marmaris üyeleri diyor başka bir şey demiyor:salut:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Beatrice Özür
Sınavda başarılar
Bir yer kazanınca muğla mt olarak kutlarız :cherry:
Söz tavuğu ben ısmarlicam :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst