- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
tabiiki herzaman kapımız tum mt lere acık izmir mt nin gelebilecegini duyduk
umarım yolunuzu düşürürsünüz bu tarafa ...
umarım yolunuzu düşürürsünüz bu tarafa ...
valla güzel olmuş ne diyeyim.bu yaz basmazsak MUğla MT yi ne olayım.
7 Nisan sabahı Bodrumdan çıktık yola, mes ve eşi ayçe rüzgar gibi yanımızdan geçtiler
![]()
![]()
döktürmüşsünüz yine elinize saglık:cherry:
sevgili arkadaşlar,
şunu tüm içtenliğimle ve kalbimle bildirmek isterim.
izmir olarak çok geziler ve aktiviteler yaptık ve hemen hemen her hafta sonu da yapıyoruz ama sizlerinki gibi zevkli, sımsıcak ve neşe dolu bir gezi bukadar olmamıştır.
öncelikle sağlığınız ve dostluğunuz baki kalsın, kazasız ve belasız yeni geziler ve herşey gönlünüzce olsun.
sevgi ve saygılarımızla,
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
sevgili arkadaşlar,
şunu tüm içtenliğimle ve kalbimle bildirmek isterim.
izmir olarak çok geziler ve aktiviteler yaptık ve hemen hemen her hafta sonu da yapıyoruz ama sizlerinki gibi zevkli, sımsıcak ve neşe dolu bir gezi bukadar olmamıştır.
öncelikle sağlığınız ve dostluğunuz baki kalsın, kazasız ve belasız yeni geziler ve herşey gönlünüzce olsun.
sevgi ve saygılarımızla,
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: