- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
illegal çok güzel çalışma olmuş.emeğine sağlık....tebrik ediyorum
eywah bi rakı bi yemeğe gittik desene be barış abibi dahakine gel bu hafta sarıgerme fethiye planımız var müsaitsen tabiki.
teşekkürler ümmet abicim.
vatanoğlu bensiz nerelere gidiyorsun:salut: bekleseydinde birlikte gitseydik.nisan 20 civarı
Şahin kardeş bu haftasonu senin son katılımınmı olacak üzme bizi eğer öyleyse şartları zorlayıp mutlaka geliriz:cyclopsan :rendeer: bizde zaten köyceğizi görmek istiyorduk
arkadaşlar, gezimizin kameraman meloş tarafından çekilen canlı görüntüleri. deneme amacıyla ilk 2 dak. nı koyduk. geride yaklaşık 25 dak. daha var. devamı sonra. :queen: :bestmt:
http://www.youtube.com/watch?v=1rJAa-v2Xxs
BBRR barışa teşekkürler değişiklik için:rendeer: :rendeer: :rendeer: