[MT MUĞLA] 8 Nisan 2007 Selimiye-Bozburun Gezimiz

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
evet malesef ben motorumla katılamasamda bozburunda ki düğünde MT muğlayı sobeledim .. no limit rakı ve yiyecek vardı bu yüzden ben bu hafta düğüne katıldım .. hoş arkadaşlara akşama düğünde buluşalım dedim ama .. neyse Muğle MT ilk buluşmadan bu güne çok yol katetti gibi ..hepinizi öpüyorum ..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
eywah bi rakı bi yemeğe gittik desene be barış abi:p bi dahakine gel bu hafta sarıgerme fethiye planımız var müsaitsen tabiki.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
eywah bi rakı bi yemeğe gittik desene be barış abi:p bi dahakine gel bu hafta sarıgerme fethiye planımız var müsaitsen tabiki.

bi rakı, bi yemek olur mu şahin. çok rakı, çok yemek:queen: :queen: gözlerinin içi gülüyordu zaten barışın :queen: :queen: keşke kalsaymışız. eğlenceli olmuş anlaşılan :)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bbrr şükür kavuşturana:queen: yoksun ortalarda.Özlettin kendini:rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
gelecek gelecek :p
hatta işlere yetişemezsem bende çırak olarak yardımda buluncam ona :p
dimi mes abi
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Şahin kardeş bu haftasonu senin son katılımınmı olacak üzme bizi eğer öyleyse şartları zorlayıp mutlaka geliriz:cyclopsan :rendeer: bizde zaten köyceğizi görmek istiyorduk
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ylc

teşekkürler ümmet abicim.

vatanoğlu bensiz nerelere gidiyorsun:salut: bekleseydinde birlikte gitseydik.nisan 20 civarı

şahin askere gittiğinde yerini bana mesajla bildirirsin inş.heryeri geziyom belki askerlik yaptığın yerden geçerim 5-10 dk da olsa uğrarım.:bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
tabikide ümmet abi baktın ege turunda karşılaşırız.nisan 23 den sonra çıkabiliriz.sende rotan hakkında bilgi veririsen ve ege civarında olursan görüşürüz

Şahin kardeş bu haftasonu senin son katılımınmı olacak üzme bizi eğer öyleyse şartları zorlayıp mutlaka geliriz:cyclopsan :rendeer: bizde zaten köyceğizi görmek istiyorduk



evet ahmet abi bu hafta benim son organizasyonum olacak:salut: :salut: .bundan sonra bayrak sizde:rendeer: bensiz fazla dolaşmayın izne ayrılıyorum artık
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
işi kopardınız valla...en kral yönetmenler sizin yanınızda nal toplayacaklar.Harikasınız.Çok tşkklr:):rendeer: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
yakında muğla civarı belgeseli çekeeğiz tv lerde yayınlanacak.sizleri ünlü yapacağız artık:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
arkadaşlar yavaşın biraz öyle kolay değil yap koy birde bekliyorsun youtube a yüklensin diye şimdi birtane daha hazır ama biz dışarı çıkacağız ancak akşama olur.eh nede olsa acemiyiz.bu seferkini ben hazırladım (meloş) onu ahmet hazırlamıştı.ahmet tenise gitti birazdan gelir YOUTUBE koyarız:queen: :queen: :queen: ayrıca beğenileriniz için teşekkürler motive olduk artık kim tutar bizi:rendeer: :rendeer: ::thanks: ::haapppy: ::biggrinn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst