arkadaşlar elinize sağlık çok güzel resimler .sanki bizde yokmuşuz gibi baktıkca insanın içi eriyor vallahi.:mrgreen: biz birkaç gün buralarda görünemiyeceğiz.ses çıkmayınca yoklamalarda yok yazmayın.yeni alete bir kuşadası-izmir turu yaptırıp geleyim.hafta sonu toparlaşmasında bizde varız:cat: :rendeer: