[MT MUĞLA] 8 Nisan 2007 Selimiye-Bozburun Gezimiz

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
çok güzel resimler elinize saglık. bu resimler degerlendireilecektirr:p :mrgreen:

bu arada bir arkadaş bana video gönderecekti ne oldu video suyamı düştü:mrgreen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
14550331ix7.jpg


80171564mw7.jpg


60835116rp4.jpg


10wr9.jpg


veee efsane sürücü Ümmet Perkitan aramızda:rendeer: :cat: :queen:

11hf4.jpg


12jf0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
xeyna resimler süper eline sağlık fakat resimlerin hepsi açılana kadar ömrümün 1/4 gitti be abii:salut: :p

lütfen resimleri birazdaha küçük eklemeye dikkat edelim:p

birde benim baglantı 1024kb . Allah 256kb ve512kb baglantısı olanlara bol bol sabır versin. artık gece yatarken topige tıklarlar sabaha kadar anca açılır:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
helal olsun mes abiye konuşturuyorsun yine be abi.

elint videolar ahmet mordağda.onlardan alınca yollarım sana güzel bir 20 sn lik kısmını
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
13gz8.jpg

muğla mt nin ümit vadeden motorcuları;Meloş ve Ahmetmordoğ:cat: :rendeer:

14cg5.jpg


medarı iftiharımız;Vatanoğlu'muz:queen: :queen: :queen: :rendeer: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ümmet abimizin affına sıgınarak izinsiz balon yaptık nacizane umarım kızmaz ..:rendeer: :rendeer:
12jf0qx3.jpg
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
mes abi sıkıydı koptumm ... özelliklede can abinin tepkisi saglam olmuş hhahaa
bu arada ummet abinin balonuna yorum yokmu ben bile yaparken kahkaha attım :p
10wr9bv6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abiler fotograflar çok güzel.Özellikli espirili baloncuklu olanlar :cherry: :queen:
Bu arada gördüğüm kadarıyla herkes kısa kollu giyiniyor.Orda yaz erken gelmiş gözüküyor.:)
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Yaz geldi denize bile giriliyor hazırlıksız olunca bakmakla yetindik malesef
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
suyun ısısını ellerimle ölçtüm girilebilir gerçi yine haftanın frikiğini verdik ama olsun.burada yaz erken geldi.hatta eylülden ocağa kadar yazı yaşadık.küresel ısıma sağolsun 14 haftadır geziyoruz.:p
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
arkadaşlar elinize sağlık çok güzel resimler .sanki bizde yokmuşuz gibi baktıkca insanın içi eriyor vallahi.:mrgreen: biz birkaç gün buralarda görünemiyeceğiz.ses çıkmayınca yoklamalarda yok yazmayın.yeni alete bir kuşadası-izmir turu yaptırıp geleyim.hafta sonu toparlaşmasında bizde varız:cat: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
size helal diyorum başka bişey demiyorum MUĞLA MT gezilerinizin böyle mutlu ve neşeli geçmesini diliyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
teşekkürler ümmet abicim.

vatanoğlu bensiz nerelere gidiyorsun:salut: bekleseydinde birlikte gitseydik.nisan 20 civarı
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
daha balon istiyonuz mu? Yapiim mi? Eğer istiyosanız bi araya toparlaşın:queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
isterük isterük :cat
mes abi kim tutar seniiiiiiii

isterük isterük isterük
mas abi kim tutar seni bea
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
valla güzel olmuş ne diyeyim.bu yaz basmazsak MUğla MT yi ne olayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst