[MT MUĞLA] 8 Nisan 2007 Selimiye-Bozburun Gezimiz

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
tabiiki herzaman kapımız tum mt lere acık izmir mt nin gelebilecegini duyduk
umarım yolunuzu düşürürsünüz bu tarafa ...
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
dsci0071pl8.jpg


dsci0073op1.jpg


dsci0078xn5.jpg


dsci0085tz3.jpg

MES YANDIN CANIM SEN KAMERA ARKASINI GÖSTERME DEMİŞTİM BEN SANARESİMLERİ BEKLE:jocolor: ::deliir:: ::yanliss: ::angry2:: ::exclaim: ::karma:: ::pokey:: ::xs26:: ::cekic:: ::pcgum:: ::158:: ::159::
meloş
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

süper görüntüler var , takım halindeki birlikte gorunuşunuz çok hoş ,

bende o tişörtlerden istiyorum :salut:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
7 Nisan sabahı Bodrumdan çıktık yola, mes ve eşi ayçe rüzgar gibi yanımızdan geçtiler

dsc00099jj7.jpg


dsc00098hb9.jpg


7 Nisan sabahı Bodrumdan çıktık yola, mes ve eşi ayçe rüzgar gibi yanımızdan geçtiler

dsc00099jj7.jpg


dsc00098hb9.jpg

arkadaşlar fotoları yollarken problem çıktı

7 Nisan sabahı Bodrumdan çıktık yola, mes ve eşi ayçe rüzgar gibi yanımızdan geçtiler

dsc00099jj7.jpg


dsc00098hb9.jpg


ilk durak afife ve mehmet omurcalının evi. afife ablamızın ev yapımı likör ikramı tüm yorgunluğumuzu aldı.

0001981pp9.jpg


daha sonra yat limanında sohbet.

0001984ve4.jpg


limanda akşam yemeği. melda, mes e hararetli hararetli birşeyler anlatırken.

0001987nd5.jpg


badem yemek sırasında, arada bir kendini göstermeye çabalıyor

0001991nu2.jpg


tüm sevenler selam,

0001993xq1.jpg


0001995qm4.jpg


mehmet abimize meloş dan bilgisayar dersi.

0001997gp8.jpg


bilgisayar dersi 2.

dsc00107ib8.jpg


0001998pu2.jpg


0001999qe4.jpg


devamı var - reklamlar

pazar sabahı kahvaltı

0002005ri8.jpg


ve kahvaltıdan sonra yola koyulduk.

dsc00116fj0.jpg


dsc00126wv9.jpg


dsc00127ep1.jpg


dsc00143yu2.jpg


dsc00148za8.jpg


dsc00150va8.jpg


dsc00156ly8.jpg


üç filaşörler

dsc00158tf6.jpg


badem opel reklamında.

0002010zt2.jpg


0002011hx6.jpg


dsc00167qb2.jpg


kurallara uyalım, uymayanları uyaralım

dsc00171cz1.jpg


mes limon yürütürken.

0002017vr5.jpg


bozburunda çay molası

0002018ci2.jpg


veee aynı akşam mehmet abide buluştuk, elleriyle pişirdiği balıkları afiyetle yedik.

bodrum tayfasını evinde ağırlayan afife ve mehmet omurcalıya misafirperverlikleri için çok teşekkürler. kendimizi evimizde hissettik.:rendeer: :rendeer: :rendeer:

pazartesi sabah kahvaltısı içinde vatanoğlu ailesine çok teşekkürler.

0002020np1.jpg
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Ahmet hocam Meloş kardeşim en güzel fotolar ve esprili anlatımlar için çok teşekkür ediyorum.Büyük bir keyif aldım.Bademin opel reklamı olağanüstü:queen: :cat: :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
dsc00107ib8vw5.jpg



bu arada mes abi balonları konu dışındaki topgımızede koymayı unutma aslında komple balon işini sadece orda yapsak daha ii olur ama mutlaka oraya ekle oke...
abi bide özelden mesaj attım bi bakıver beee :pale:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
döktürmüşsünüz yine elinize saglık:cherry:

eyw elint kardeş bole yorumlar olunca daha bi motive oluoz haliyle esprilerin kalitesi katlanıo :cat: :cat:

herşey mt için sıkıntılı hayat koşullarında sizlere bi tebessüm ettirebilmek bile dunyalara bedelll :rendeer: :rendeer:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
0002017vr5vx4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
kendin pişir kendin ye hesabı oldu valla.
ahh birde balona yazabilecek bir şeyim olsa.allahtan bu hafta objektiflerden kaçabildim:mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sevgili arkadaşlar,
şunu tüm içtenliğimle ve kalbimle bildirmek isterim.
izmir olarak çok geziler ve aktiviteler yaptık ve hemen hemen her hafta sonu da yapıyoruz ama sizlerinki gibi zevkli, sımsıcak ve neşe dolu bir gezi bukadar olmamıştır.
öncelikle sağlığınız ve dostluğunuz baki kalsın, kazasız ve belasız yeni geziler ve herşey gönlünüzce olsun.
sevgi ve saygılarımızla,

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar birlikteliğiniz ve ağzınızın tadı hiç kaçmaz inşallah
resimlere bakınca insan sadece ( imreniyor )

bizim gezdiğimiz veya gezmek zorunda kaldığımız yerlere bakınca..:pr:


:rendeer: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
sevgili arkadaşlar,
şunu tüm içtenliğimle ve kalbimle bildirmek isterim.
izmir olarak çok geziler ve aktiviteler yaptık ve hemen hemen her hafta sonu da yapıyoruz ama sizlerinki gibi zevkli, sımsıcak ve neşe dolu bir gezi bukadar olmamıştır.
öncelikle sağlığınız ve dostluğunuz baki kalsın, kazasız ve belasız yeni geziler ve herşey gönlünüzce olsun.
sevgi ve saygılarımızla,

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Bu neşe ve zevkli geçen gezilerimizde sizleri de aramızda görmek isteriz her zaman, amaç sadece neşeli zamanlar geçirmek ve hoş bir anı kalsın edasıyla olunca herşey çok güzel oluyor
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
sevgili arkadaşlar,
şunu tüm içtenliğimle ve kalbimle bildirmek isterim.
izmir olarak çok geziler ve aktiviteler yaptık ve hemen hemen her hafta sonu da yapıyoruz ama sizlerinki gibi zevkli, sımsıcak ve neşe dolu bir gezi bukadar olmamıştır.
öncelikle sağlığınız ve dostluğunuz baki kalsın, kazasız ve belasız yeni geziler ve herşey gönlünüzce olsun.
sevgi ve saygılarımızla,

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Kuvva kardeşim iyi dileklerin hepimiz için geçerli olsun.Çooook teşekkürler.Havalar düzeldi gibi topla tayfayı artık,bekliyoruz:rendeer: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
mesaj yazan tüm arkadaşlara en içten sevgilerimi gönderiyorum.çok teşekkürler.

kuvva abi en yakın zamanda tanışmak dileklerimle:cat:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
[YT]7d8W4vXm9Rs[/YT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst