- Katılım
- 22 Ocak 2008
- Mesajlar
- 272
ziraat bölümündemi okuyor kardeşin
hayr anadolu lisesinde
ziraat bölümündemi okuyor kardeşin
bi ödemşli olarak ödemişi beğenmenize sevindm
ödemişe gelipte kebabından yememekle büyük hata yapmışınız bidahaki sefere inşallah.. xD Bozdağı da gezmenizi öneririm çok güzel doğal bir yerdir..![]()