[Mt]İzmir -> Ödemiş Töngül Pidesi Gezisi...

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
bi ödemşli olarak ödemişi beğenmenize sevindm :p
ödemişe gelipte kebabından yememekle büyük hata yapmışınız bidahaki sefere inşallah.. xD Bozdağı da gezmenizi öneririm çok güzel doğal bir yerdir..:p:p
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
bi ödemşli olarak ödemişi beğenmenize sevindm :p
ödemişe gelipte kebabından yememekle büyük hata yapmışınız bidahaki sefere inşallah.. xD Bozdağı da gezmenizi öneririm çok güzel doğal bir yerdir..:p:p

valla pideden sonra kebaba yer kalmadı bi dahaki sefere inşallah.ne pideymiş o yaa:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
31
selam arkadaşlar güzel gezi olmuş pidelerde afiyet olsun işlerden çıkıp gezemiyoz helal size
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst