2 sene boyunca ödemişte kaldım.gerçekten güzel bir yer bi dahaki gidişinizde birgiyede uğramanızı yavsiye ederim tarihi selçuklu ve osmanlı eserleri vardır.birde birgininde tahinli baklavasıyla güveç yemekleri ünlüdür .kasım aralık döneminde kar yağınca gölcüğe gitmeyi severim karlar altında gölün donmuş manzarasında kışında 3-4 gün tatilimi yaparım.gerçekten güzel bir tercih olmuş.tekerlerinize sağlık....
bu arda bi dahaki gidişinizde banada bi pm atsanız hani güzel olur :=)
Wallah güzel olmuş. Yolunuz hep açık olsun
Tekerinize sağlık güzel gezmişsiniz:rendeer:
Ben gittiğimde köfte yemiştim çok güzeldi bir sonraki gidişimde de pidesini deneyeyim bakalım![]()
Bir Ödemiş li olarak memleketimi beğenmenize sevindim, pideyi ben de oldukça özledim, inşallah en kısa zamanda bir ziyaret yaparım, gezi ve rotanız da çok güzel olmuş![]()
pidelerden ben de istiyorum bir dahaki sefere birlikte gidelim:cat:
helal sana mert, ama sen hangisisin? o kadar konuşur ederiz, yüzünü görmş değilim![]()
çağırıyoz senide geliyon sanki.gelen yer kardeşim pideyi yok öle ısmarlama pide:queen::queen::queen:![]()
Tirede buluşuruz ciddi ciddi bu haftalarda gitmeyi çok istiyorum umarım biran önce kar yağar ... konunun başında gözümden kaçmış sanırım heyecandan :mrgreen:
Sağol abi:rendeer:
Yanlız bu sorduğun saruya çok bozuldum abi tabiki en yakışıklı olan benim:queen::bounce::wiinkk: