[Mt]İzmir -> Ödemiş Töngül Pidesi Gezisi...

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
afiyet olsun yolunuza sağlık midenize bereket :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
2 sene boyunca ödemişte kaldım.gerçekten güzel bir yer bi dahaki gidişinizde birgiyede uğramanızı yavsiye ederim tarihi selçuklu ve osmanlı eserleri vardır.birde birgininde tahinli baklavasıyla güveç yemekleri ünlüdür .kasım aralık döneminde kar yağınca gölcüğe gitmeyi severim karlar altında gölün donmuş manzarasında kışında 3-4 gün tatilimi yaparım.gerçekten güzel bir tercih olmuş.tekerlerinize sağlık....

bu arda bi dahaki gidişinizde banada bi pm atsanız hani güzel olur :=)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Tekerinize sağlık güzel gezmişsiniz:rendeer:

Ben gittiğimde köfte yemiştim çok güzeldi bir sonraki gidişimde de pidesini deneyeyim bakalım:)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
2 sene boyunca ödemişte kaldım.gerçekten güzel bir yer bi dahaki gidişinizde birgiyede uğramanızı yavsiye ederim tarihi selçuklu ve osmanlı eserleri vardır.birde birgininde tahinli baklavasıyla güveç yemekleri ünlüdür .kasım aralık döneminde kar yağınca gölcüğe gitmeyi severim karlar altında gölün donmuş manzarasında kışında 3-4 gün tatilimi yaparım.gerçekten güzel bir tercih olmuş.tekerlerinize sağlık....

bu arda bi dahaki gidişinizde banada bi pm atsanız hani güzel olur :=)

Birgi'ye gittik zaten konunun başında yazmıştım ama gözünden kaçmış sanırım tahinli baklava yemedik ama şöyle bi göz attık Birgi'ye:cat:

Bu zaten keşif amaçlıydı bi dahakine daha sağlam gidicez haber veririm sizede:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------

Wallah güzel olmuş. Yolunuz hep açık olsun

Tekerinize sağlık güzel gezmişsiniz:rendeer:

Ben gittiğimde köfte yemiştim çok güzeldi bir sonraki gidişimde de pidesini deneyeyim bakalım:)

Teşekkürler:rendeer:

Pide için Sevilen var Hastane caddesinde en meşhur oraymış orayı tercih edin:cat:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Bir Ödemiş li olarak memleketimi beğenmenize sevindim, pideyi ben de oldukça özledim, inşallah en kısa zamanda bir ziyaret yaparım, gezi ve rotanız da çok güzel olmuş :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
valla pide çok güzel görünüyor bir gün bende gideyim şu ödemişe pide yemeye,gezi tekrarlanırsa bende gelmeyi düşünürüm
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
helal sana mert, ama sen hangisisin? o kadar konuşur ederiz, yüzünü görmş değilim :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel bie gezi olmuş.Fotoğraflardan da anlaşılıyor zaten.Kazasız sorunsuz nice sürüşler.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Tirede buluşuruz ciddi ciddi bu haftalarda gitmeyi çok istiyorum umarım biran önce kar yağar ... konunun başında gözümden kaçmış sanırım heyecandan :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Tirede buluşuruz ciddi ciddi bu haftalarda gitmeyi çok istiyorum umarım biran önce kar yağar ... konunun başında gözümden kaçmış sanırım heyecandan :mrgreen:

Tamam bu aralar bi kaç planımız var Ödemişe karar kılarsak zaten topicini açarız burda takip eder haberleşiriz özeldende yazarım ben size:cat:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
ah ödemiş ahh bende cuma günü gidicem bi topicte ben açım:)

kardeşim orada okuyo bi gidim görim nerdeydi hastane cad o pideci abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst