kuşadası
arkadaşlar, yokluumu fırsat bilip as çekiştirmemişsinis beyavuu :queen:
uzadıııııııımm mı ne
toplantıya da katılamadım zaaten, ama aşkolsun hiçmi hatırımıs yok :salut:
hedayenin ne önemi var:wiinkk: gerçi benim hf sonu durumum da netdeğil
henüz ama aranızda olmayı çok isterim...
yaa EGEKENN şincik bööyle hiç olmadı ama kineeee :bounce: çook ayıp çooooook e görüşürüs bugünün yarınıda var :cherry: