Sevgili Barış,BBRR' Alıntı:vay be one-way ve kenan aynı masada ne günlermiş :cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=5736
Sevgili dostum ne oldu geçmiş olsun umarım önemli bişi yoktur:rendeer:aakreeep' Alıntı:Teşekkür ederim macigo..
Arkadaşlar,toplantıda görüşmek üzere..sevgi ve selamlarımı yolluyorum..