Sevgili arkadaşlar, 2 günlük geceli gündüzlü çalışmam yüzünden. Nete pek giremedim.
Şimdi ne oluyor? Planımı programımı kuşadası gezisine göre yapmıştım.
Her halde yaşlılıktan olsa gerek, esen her rüzgara göre dönemiyorum
(Siyatiklerim azıyor:silent: )
Kısacası, ben ve aşiretim

(Eşim ve oğlum) Cumartesi gecesi Önder kamping te olacağız.
Katılım yapabilecek olanlar için irtibat telefonlarımız : 0535 xxx xx xx-xx-xx
Cengüüüz!!!! Cengüüüz!!!! Sen gelemiyorsan, Şu Öder Kamping'in adresini yaz da yollarda kaybolmıyalım bari.
Gelemeyen arkadaşlara teşekkürler. Manen yanımızda olucaklar.
Başka yolculuklarda karşılaşma dileğiyle.......:cat: