MT İZMİR KUŞADASI ( önder camping )

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
Kuşadası gezisine 2 tane misafirim var.arabayla gidilecekse onlara yer varmı...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar cuma günü toplantıda kesin sayıyı netleştirelim benden haber bekliyorlar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hakikaten ya neler gördük geçirdik kısa zamanda daha bakalım neler göreceğiz ilerideki günler acı tatlı nelere gebe ne yollar ne yıllar yapacağız bakalım
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Bugun akşam saat 19:30 da Ömerağada oluyos. Serref kankini de al gel. Yalniz yağmurlu olursa hava ekistradan bant alın :p
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
BBRR' Alıntı:
vay be one-way ve kenan aynı masada ne günlermiş :cherry:

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=5736
Sevgili Barış,
O günler çok ta eski değil. Geçenlerde 15-20 gün önce de aynı masada karşılıklı oturuldu, kadehler kalktı, sohbet edildi, öpüşüldü.:cat:
İzmir'li sıcak kanlıdır. Bazen kan, o kadar ısınır ki kanı kaynıyo olur.
Herşey için biraz zaman lazım sadece. Yeter ki kalpler onarılamıyacak şekilde kırılmasın.
Sevgiler, saygılar.:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar ben bu haftada önümüzdeki haftada istanbulda olacağım size ii eğlenceler bol bol resme çekinin :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
arkadaşlar akrep in sol gözü bantlı toplantıda ve gezide sanırım olamayabiliriz.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
akrepe geçmiş olsun işallah çabuk iyileşir hafta sonuna otostop yapacam işallah biri alır bizi :)
akşama görüşürüz kazasız belasız günlere ii seyirler
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Teşekkür ederim macigo..
Arkadaşlar,toplantıda görüşmek üzere..sevgi ve selamlarımı yolluyorum..
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ablacım geçmiş olsun akşama görüşürüz kendine dikkat et
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Ya sorma kenancım,iki gündür korsanlar gibi dolaşıyorum..bir hafta kapalı kalması gerekliymiş üzerinize afiyet..neyse akşama görüşürüz..sizleri çok özledik.:rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
Akrep geçmiş olsun!!! çok üzüldüm. yukarda bahsettiğim bant başka yanlış anlama!!!
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
aakreeep' Alıntı:
Teşekkür ederim macigo..
Arkadaşlar,toplantıda görüşmek üzere..sevgi ve selamlarımı yolluyorum..
Sevgili dostum ne oldu geçmiş olsun umarım önemli bişi yoktur:rendeer:

Umarım gözündeki bayrak hala görünüyodur:)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Teşlekkür ederim Kılıçbalığı,önemli birşey değil..şimdi bandajıma bayrak resmi yapıştıracağım..:p birkaç gün kapalı kalması gerekiyor..
Canlarım hepinize ayrı ayrı teşekkürler akşama görüşürüz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst