MT İZMİR KUŞADASI ( önder camping )

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ablam geçmiş olsun.kuvva yengeme niye iyi bakmıyorsun.
nete daha yeni girdiğim için tabiki toplantıyı kaçırdım.geçen hafta erken ayrılmak zorunda kalmıştım.hanımı çocukları alıp arabayla sizi bulurum ümidi ile tekrar çiçekli köye geldim.yollarda da rastlamadım.kimsenin de cep telefonunu almamışım.köy meydanında tekrar bir kahvaltı daha .aman bir ikram bir ikram.
sizleri seviyorum MT
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
güldemet abla geçmiş olsun yarın mesaimden dolayı aranızda olamıyacagım iyi eğlenceler
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Şu anda skyrider arkadaşımla yaptıgım görüşmeden sonra gezinin haftaya iptal edildiği bilgisini aldım .bilgilerinize...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havanın yağışlı oluşu ve grup tan bir çok arkadaşımızın şehir dışında olmasından dolayı dün akşam toplantıda kuşadası kampının haftaya ertelenmesine karar verdik herkesin bilgisine.....
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sayın modum şu topiği güncelleğin bi zahmet..gezimizin haftaya ertelendiğini bildirelim değil mi...:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha nasıl güncellicem yazdım işte haftaya diye
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Ellerine sağlık modum.:) Biz senin msj dan önce yazmışız işte be yaw..canımsın:p
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ablacııııııım.
ne zamandır ilgilenemiorum kendimden başka bişeyle(sitemiz de dahil tabii)
dolayısıyla yeni öğrendim çok geçmiş olsun.acil şifalar.hatta sana bişey olcağına ben üstleneyim yani.nasıl olsa zaten kazazedeyim :p
seviyorum seni.kendine dikkat et!!!
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Tess,::pembe::
Ne zaman görüceğiz seni yaa????
Bu iş çok uzadı....::angry2::::ranntign
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
haftaya kuşadasında olmak için bütün yurtdışı seyehatlerimi, iş görüşmelerimi, hatunlarla olan randevularımı iptal ettim :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MRCOOL hadi artık biz seni özledik sen bizi özlemedinmi mkerdal ve sen ağır cezaya giriyorsunuz savunmanızı hazırlayın :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41' Alıntı:
MRCOOL hadi artık biz seni özledik sen bizi özlemedinmi mkerdal ve sen ağır cezaya giriyorsunuz savunmanızı hazırlayın :queen:

Eyvah, ne güzel kaçak güreşiyordum. :p

Okurken hergün 10-12 şişe bira içmiş olduğum için artık (1993'ten beri) kendime sınır koydum ve haftada iki gün alkol alıyorum, o da Cuma ve Cumartesi; onda da toplantı var! Alkol ile motor veya araba sürmediğim için gelemiyorum. İçmesem de olmaz. Toplantılar o yüzden güme gidyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gezilere zaten katılacağım. Nasıl bahaneler inandırıcı oldu mu bari? :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yemedik ama yinede senin için toplantıyı çarşambaya aldık :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlaşıldı. Buraya kadarmış! :)
Eko'da görüşürüz. (Çarşamba 20:00)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
arkadaşlar kuşadasında uzuneşek oynayalım diyecem ama bazı arkadaşlar oynamak istemeyecekler onlar kendilerini biliyorlar :cherry: mayoları götürelimde bari suda deve güreşi yaparız :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst