- Katılım
- 15 Nis 2005
- Mesajlar
- 163
gecmıssss olsun acıl sıfalar dılerımmm ablacımm 
APV41' Alıntı:MRCOOL hadi artık biz seni özledik sen bizi özlemedinmi mkerdal ve sen ağır cezaya giriyorsunuz savunmanızı hazırlayın :queen:
MrCool' Alıntı:Anlaşıldı. Buraya kadarmış!![]()
Eko'da görüşürüz. (Çarşamba 20:00)
MrCool' Alıntı:İçmesem de olmaz.