- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
Ben bu dövme işini sevdim valla sag kolumada ayyıldız yaptırıcammm nedersinaakreeep' Alıntı:Teşlekkür ederim Kılıçbalığı,önemli birşey değil..şimdi bandajıma bayrak resmi yapıştıracağım..birkaç gün kapalı kalması gerekiyor..
Canlarım hepinize ayrı ayrı teşekkürler akşama görüşürüz:cat: