[MT- İzmir] korfez sohbet gurubu Alsancak buluşması

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
selam arkadaslar korfez sohbet ve arkadaslık gurubu bu hafta hepınızı persembe aksamı saat:20.00 da alsancakta kıbrıs sehıtlerının ıcındekı afıfe cafeye kahve ıcmeye davet edıyor ınanın mukemmel dunya kahvelerını ıcebılecegımız bır yer. Bu sohpet toplantısı ızmırden olan yada olmayan herkese acıktır dıl dın ırk ayrımı goztemeksızın hepınızı beklıyoruz. :) cok keyıflı bır ortam olacagına emın olabılırsınız. Bu ılk sohpet toplantımızda herkesı aramızda gormek ıstıyoruz. Gelmek ısteyen arkadaslar lutfen buraya yazsın yada dırek bana da ulasabılırler. Gorusmek uzere kendınızı ıyı bakın ....


ARKADASLAR SOHBET TOPLANTIMIZ 12/7/2006 CARSAMBA AKSAMINA ALINMISTIR
*************************************************
»»»»»» Bu Başlık Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Bu Mesaj Bir Uyarıdır, DUYURULAR FORUMUNDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN NOKTALAR 'da yer alan maddelerin ihlali sebebiyle bu başlık düzenlenmiştir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
Hmm güzel gönül ne kahve ister ne kahvehane gönül muhabbet ister kahve bahane :)
Gelmeye çalışacağım
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
abi ben letonyadan katılıcam olurmu acaba bide nasıl gelinio oraya bilmiom bizim burdan bi tarif edebilirmisiniz:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: kardesım cok ıyı dusunmusun ordayım hatta ordayız super bi fikir :cat: :cat: kendine iyi bak:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Umarım güzel bir organizasyon olur:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
torer sagol ızmırı bılıyorsun sanırım alsancagı eklemıssın hemen oraya tesekkur ederım :) beklerız senıde bu arada hayırlısı olsun modlugun kazasız belasız ıyı gunler dılerım :cat:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
selam arkadaşlar ve ,
ilgilenen bütün mod lar evet kardeşler bende sizlere katılıyor ve bu organizasyonlara yer alacağımı söylüyorum umarım çok keyifli olu zaten arkadaşımında dediği gibi sohpet ve kaynaşma yeterli şimdiden herkeze iyi eylenceler
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
teşekkür ederim:cat:
keşke gelebilseydim ama malesef istanbuldayım
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
arkadaslar adres alsancak kıbrıs sehıtlerının ıcınde ıtalyan konsoloslugunun karsı sokagında kıme sorsanız gosterır olmadı benı arayın 0532 481 99 31 :cat:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
vocies' Alıntı:
selam arkadaşlar ve ,
ilgilenen bütün mod lar evet kardeşler bende sizlere katılıyor ve bu organizasyonlara yer alacağımı söylüyorum umarım çok keyifli olu zaten arkadaşımında dediği gibi sohpet ve kaynaşma yeterli şimdiden herkeze iyi eylenceler
erdal abı gercekten cok guzel bı karar vermıssınız tebrık ederim ellerınıze saglık!!!:cat: :cat: :cat: :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
eger ayarlaya bilirsem bende gelmeyi çok isterim :)
benim işim belli olmaz belkide suan izmirdeyim:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
motorumun ilk 1000 bakımı için teslim edeceğim;söz verilen zamanda teslim alabilirsem tanışma ve kahve içmeye geleceğim...
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
bikehoper' Alıntı:
motorumun ilk 1000 bakımı için teslim edeceğim;söz verilen zamanda teslim alabilirsem tanışma ve kahve içmeye geleceğim...

olsun abı motorsuz gel ozaman ya bırımıze artcı olursun bos motormu yok sankı ayıp edıyon abı beklıyoruz...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Leventcim belli olmaz kırmızı ile birlikte belki biz de orda oluruz perşembe akşamı :bounce:

İzmir'e kucak dolusu sevgiler :rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
sevgılı vınvın ve kırmızı sız basımızın tacısınız basımızın ustunde yerınız var beklıyorum sızı dedıgım gıbı hafta sonu ıcınde guzel bır plan yaparız :) gorusmek uzere persembeye:cat: :rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
ooooo super ıstanbul ızmır tum turkıye burda hade bakalım hayırlısıııııııııı:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
sevgili arkadaşlar vallaha bu ilk toplantımız dostluk adına orada olup tadını çıkaraçağım herkez gelsin bence kaçırmayın bu güzelliği.
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
evet arkadaslar son durum persembe aksamı kahvemızı ıcmeye nasıp kısmet gıdıyoruz . haberınız olsun gelmek ısteyen herkese kapımız acıktır. ıstanbuldan mısafırlerımız de olacaktır herkesı beklerız...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
tuh beeeee toplantıda persembeye alınmıs abıcım yaaa hangısıne gıtsek sımdı bızde kalabalık olduk aklım karıstı sımdı yaaaa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ama alsancak daha eglencelı olucak sanırım bızde kahve ıcmeye gelıoz leventcım ordayııııııız:queen: :queen: :queen: :bounce: :cat:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
skyrider' Alıntı:
tuh beeeee toplantıda persembeye alınmıs abıcım yaaa hangısıne gıtsek sımdı bızde kalabalık olduk aklım karıstı sımdı yaaaa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ama alsancak daha eglencelı olucak sanırım bızde kahve ıcmeye gelıoz leventcım ordayııııııız:queen: :queen: :queen: :bounce: :cat:

sagol canım kardesım tarık soz senın kahve'n benden aramızda kalsın ama :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst