ıyı nıyet
evet arkadaslar normalde cuma gunu yaptıgımız mt ızmır toplantılarının anı bır kararla bırden bıre persembe aksamına alınması nedenıyle persembe aksamı yapmayı dusundugumuz kahve ve sohbet toplantısını ıyı nıyetımızle 12/7/2006 carsamba yanı yarın aksam yapmaya karar verdık emınım sızcede bolesı daha guzel olmustur. mt ızmırın bolunmez bır butunlugu oldugunu herkez bılır bu yuzden gurubun ıkıye bolunmemesı ıcın bole bır karar aldım kımse ıkılemde kalmasın carsamba aksamı kahvelerımızı yudumlayıp sohbetımızı eder persembe aksamıda mt ızmır toplantımıza katılırız carsamba aksam ı herkesı beklıyorum sevgıyle kalın...:rendeer: :rendeer:
SOHBET TARIHI: 12/7/2006 SAAT 20.00
YER:AFİFE CAFE ALSANCAK