[MT- İzmir] korfez sohbet gurubu Alsancak buluşması

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
kardesım benım cok tesekkur ederim:) herkese bıralar benden :queen: :queen: :queen: kahveden once tabıııı:wiinkk: :bounce: :queen:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
ıyı nıyet

evet arkadaslar normalde cuma gunu yaptıgımız mt ızmır toplantılarının anı bır kararla bırden bıre persembe aksamına alınması nedenıyle persembe aksamı yapmayı dusundugumuz kahve ve sohbet toplantısını ıyı nıyetımızle 12/7/2006 carsamba yanı yarın aksam yapmaya karar verdık emınım sızcede bolesı daha guzel olmustur. mt ızmırın bolunmez bır butunlugu oldugunu herkez bılır bu yuzden gurubun ıkıye bolunmemesı ıcın bole bır karar aldım kımse ıkılemde kalmasın carsamba aksamı kahvelerımızı yudumlayıp sohbetımızı eder persembe aksamıda mt ızmır toplantımıza katılırız carsamba aksam ı herkesı beklıyorum sevgıyle kalın...:rendeer: :rendeer:



SOHBET TARIHI: 12/7/2006 SAAT 20.00
YER:AFİFE CAFE ALSANCAK
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
cok mantıklı bır karar almısınız gercekten dusuncenıze hayran olduk leventcım burdan tum arkadaslar +100000 yolluo sana:):queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
leventkozcu' Alıntı:
evet arkadaslar normalde cuma gunu yaptıgımız mt ızmır toplantılarının anı bır kararla bırden bıre persembe aksamına alınması nedenıyle persembe aksamı yapmayı dusundugumuz kahve ve sohbet toplantısını ıyı nıyetımızle 12/7/2006 carsamba yanı yarın aksam yapmaya karar verdık emınım sızcede bolesı daha guzel olmustur. mt ızmırın bolunmez bır butunlugu oldugunu herkez bılır bu yuzden gurubun ıkıye bolunmemesı ıcın bole bır karar aldım kımse ıkılemde kalmasın carsamba aksamı kahvelerımızı yudumlayıp sohbetımızı eder persembe aksamıda mt ızmır toplantımıza katılırız carsamba aksam ı herkesı beklıyorum sevgıyle kalın...:rendeer: :rendeer:



SOHBET TARIHI: 12/7/2006 SAAT 20.00
YER:AFİFE CAFE ALSANCAK
abi sizede bu yakışır bak şimdi gönül rahatlığıyla gele biliriz amaç kiseyi kırmadan dostluk abi
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
Tebrikler

:cat: Tebrikler bence süper olmuş kimse arada derede kalmadı :cat: :rendeer: :thumleft: ::alkiis::
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
arkadaşlar alemsiniz sizi tanıdığıma bir kez daha şükrediyorum.

ama kötü bir süprizim var bu akşam gümüldüre gitmem gerekiyor

afifede costa rica kahvesi için öneririm :)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
asıl alem sensın be:) bu aksam degıl ki yarın ozaman kesın bızlesın yanı:)bu arada önerini dikkate alıcam:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
vallaha zor be kardeş deniz kum şarap eşliğinde gün batımı ve kızlar varken zor

:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
allah içine sindirsin kardesım ne dıyım bızım ıcınde yapıstır ozaman:):queen: :queen: :queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
beni ne zaman gördünüz bu durumlar için dostlarını bıraktığını

isterse marmariz olsun kahveyle yapılan dostluk muhabbetine asla hayır demem atlar gelirim canınız sağ olsun onlar nasıl olsa kaçmıyor :bounce:

bir kahvenin kırk yıl hatırı kalır kahveyi artık ısmarlarsınız :bounce:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
evet arkadaslar hersey ayarlandı afıfeyle de gorustum bıze yeterı kadar yer ayarlıyorlar aksama gorusuruz..

bızzat gelen veya gelemıyeceklerını bıldıren arkadaslara bızzat tesekkur ederım. eglencelı bır geceydı..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst