- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
:cat::cat:
abi valla alemsin ha bi anda kayboluon bi an gelion :cat:
donusum muhtesem olacak kardesim
Kendi adıma cevap veriyorum
Terasta ferah ferah oturun istedim ben sizi düşündüğümden yani manzaradan geri kalmayın diye :cherry:
Ben terasları severim hem
Oyumu kaymettim hükümsüzdürüm beeeennn :queen::queen::queen:
hehehe arkadasim bu teras senin bildigin teraslardan degil, bizim oturdugumuz yer yola bakiyor ordanda minubusler geciyor:mrgreen: ama muabbet sıcak... ordan cikinca ozzee yakin, biz gruptan bi kac sabahci oraya gideriz, ordan sonra da universiteli ye, firina
wallace da hep yanliz gelir yanliz gider
ben simdi niye bu kadar detaya girdim, niye wallace in damarina bastim, niye yanlizligina eksoz dumani ufledim:rendeer: