[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
:cat::cat:

abi valla alemsin ha bi anda kayboluon bi an gelion :cat:

donusum muhtesem olacak kardesim:p




Kendi adıma cevap veriyorum :)
Terasta ferah ferah oturun istedim ben sizi düşündüğümden yani manzaradan geri kalmayın diye :cherry:
Ben terasları severim hem :)
Oyumu kaymettim hükümsüzdürüm beeeennn :queen::queen::queen:


hehehe arkadasim bu teras senin bildigin teraslardan degil, bizim oturdugumuz yer yola bakiyor ordanda minubusler geciyor:mrgreen: ama muabbet sıcak... ordan cikinca ozzee yakin, biz gruptan bi kac sabahci oraya gideriz, ordan sonra da universiteli ye, firina:) sabah cayini icip evlere kacariz...

wallace da hep yanliz gelir yanliz gider:) ben yanimda hep +1 icin kask bulundururum, ne olur ne olmaz:queen: vatandas yolda kalmasin diye:cat:

ben simdi niye bu kadar detaya girdim, niye wallace in damarina bastim, niye yanlizligina eksoz dumani ufledim:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
donusum muhtesem olacak kardesim:p







hehehe arkadasim bu teras senin bildigin teraslardan degil, bizim oturdugumuz yer yola bakiyor ordanda minubusler geciyor:mrgreen: ama muabbet sıcak... ordan cikinca ozzee yakin, biz gruptan bi kac sabahci oraya gideriz, ordan sonra da universiteli ye, firina:) sabah cayini icip evlere kacariz...

wallace da hep yanliz gelir yanliz gider:) ben yanimda hep +1 icin kask bulundururum, ne olur ne olmaz:queen: vatandas yolda kalmasin diye:cat:

ben simdi niye bu kadar detaya girdim, niye wallace in damarina bastim, niye yanlizligina eksoz dumani ufledim:rendeer:

İyide C.V ni niye anlatıyon bize..... Reklam kokan hareketler bunlar....:queen::queen::queen:


Toplantı TERAS CAFE de...... Saat 7 den sonra ordayız.... İsteyen 8 de gelsin....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yarın koşular 20:00 da bitecek.Bende 20:45 gibi gelirim.Biraz gecikmeli ama hiç gelememekten iyidir :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gelmeye çalışacağım :cat:surat acaip derecede tanınmaz halde sabah kendimi aynada tanıyamadım :mrgreen:kim bu salatalık bana bakıyor dedim :queen:şişliklerim iner dişimide emanete bırakırsam geleceğim :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
donusum muhtesem olacak kardesim:p

hehehe arkadasim bu teras senin bildigin teraslardan degil, bizim oturdugumuz yer yola bakiyor ordanda minubusler geciyor:mrgreen: ama muabbet sıcak... ordan cikinca ozzee yakin, biz gruptan bi kac sabahci oraya gideriz, ordan sonra da universiteli ye, firina:) sabah cayini icip evlere kacariz...

wallace da hep yanliz gelir yanliz gider:) ben yanimda hep +1 icin kask bulundururum, ne olur ne olmaz:queen: vatandas yolda kalmasin diye:cat:

ben simdi niye bu kadar detaya girdim, niye wallace in damarina bastim, niye yanlizligina eksoz dumani ufledim:rendeer:

Teşekkür ederim teras cafe anlatımı için de ben ne biliyim ozzee ne fırın ne :queen::queen::queen:
Ben istanbulluyum kırsal mekanlara takılmıyorum :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teşekkür ederim teras cafe anlatımı için de ben ne biliyim ozzee ne fırın ne :queen::queen::queen:
Ben istanbulluyum kırsal mekanlara takılmıyorum :cherry:

Haftanın cevabı......... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sercanım KAPAK oldumu :mrgreen:yoksa hala hava kaçırıyormu :p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
alınmış valla gelcenmi? ikimiz birer el pişti ve tavla oyanar geliriz:D
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırdır gömü falanmı buldunuz yoksa SENATÖR dedenden mirasmı kaldı tamda canımız tatlı isterken ne gerenk vardı :queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
walla yerin kulağı var heralde bilemiyom ben sanki temin msnde alp_tunayla konuşuyodum ama meğer AVP41 miş o:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
walla yerin kulağı var heralde bilemiyom ben sanki temin msnde alp_tunayla konuşuyodum ama meğer AVP41 miş o:)

Ortak görüşme yapıyordum
aynı sayfada ikinizde vardınız.... Yandan okumuş o.......:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alp nerede gördünüzmü onu bu yakınlarda :p çok hayırsız ya gurmededir kesin :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp nerede gördünüzmü onu bu yakınlarda :p çok hayırsız ya gurmededir kesin :queen:

Yok aga...Bidaha takılmam kırsal alanlara... Hİlton a takılıcam.... İstanbul tayfasına rezil ettiniz len bizi....:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
oyun yapmayın ya bak kıllandım şimdi
huzurevi mt birlik olmuş beni kafaya alıyor gibi hissettim bi an:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst