[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi ... Oylamada son saatler...Atın oylarınızı da kesinleştirelim mekanı......:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
21 kişi oy kullanmış işte daha ne istiyorsun :mrgreen:kapıkule sınır kapısından gelecek sandıklar bu oylamayı etkilemez :p 21 katılımcı bence yeterli 21 yazar 20 okur oldukmu oy çokluğuyla TERAS yaparız :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
21 kişi oy kullanmış işte daha ne istiyorsun :mrgreen:kapıkule sınır kapısından gelecek sandıklar bu oylamayı etkilemez :p 21 katılımcı bence yeterli 21 yazar 20 okur oldukmu oy çokluğuyla TERAS yaparız :queen:

Benim oyum hükümsüzdür duyurulur :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben oyumu senden yana kullanmıştım ama canın sağolsun :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Terasın önünde halen kazı çalışması var.Ama karşı kaldırım bizi bekliyor :cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
bornova inciraltı iyi alıştınız valla...karşıyakada toplantı istiyorum ben kardeşim...ayarladında gelmedinmi dediğinizi duyar gibiyim :p ayarlıcam yakında bi yer ara sırada karşıyakada yapalım toplantıları :rendeer:
böcek,kumita45 destek bekliyorum :p

aykutum kesinlikle katılıyorum sana bide bizim bu taraflarda yapalım şu toplantılarııı....:cat::cat::cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
şimdi ordan biri de çıkar karabağlarda olsun derse netçez peki?
Karşıyakalılar bekleyin havalar iyi olunca barınağa fln gideriz geniş geniş denize nazır ama şimdilerde bozar bizi.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
21 kişi oy kullanmış işte daha ne istiyorsun :mrgreen:kapıkule sınır kapısından gelecek sandıklar bu oylamayı etkilemez :p 21 katılımcı bence yeterli 21 yazar 20 okur oldukmu oy çokluğuyla TERAS yaparız :queen:

Bir zamanlar Fürek adında istanbuldan bir tanıdık vardı.... Naaptı sana elini mi verdi?.... Sen demedin mi anket açalım diye?.... Bende açtım şimdi yaptığına bak.... Sanada (Kaydın) mı diyelim?.......

Bakarsın son anda gurme geçer..Ya da evde otururuz....Tıpkı bu gün yaptığın gibi..... Madem evdeydin şu demiri yapsaydık ya.....:pr::pr::pr:
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
27
şimdi ordan biri de çıkar karabağlarda olsun derse netçez peki?
Karşıyakalılar bekleyin havalar iyi olunca barınağa fln gideriz geniş geniş denize nazır ama şimdilerde bozar bizi.

hep bornava olmuyo karabağlar olsun :):rendeer: gelebilirsem oradayım sizsiz ortam cekilmiyor valla bütün stresimizi atıyoruz
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar ben su anda Ayvalık tayim, o yuzden yarin ki toplantiya gelemiyecegim...

Annemin işleriyle ilgili olarak acilen gelmem gerekti, ama hafta sonu dilerseniz gelin... kapim acik:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%

Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:

Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:

Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%

Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:

Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:

Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Kendi adıma cevap veriyorum :)
Terasta ferah ferah oturun istedim ben sizi düşündüğümden yani manzaradan geri kalmayın diye :cherry:
Ben terasları severim hem :)
Oyumu kaymettim hükümsüzdürüm beeeennn :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%

Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:

Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:

Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Yok abi mesafenin ne önemi var bizim için.Biz bardak çekeceğiz o yüzden teras yani.Gurmedede bardak çekeceksek problem yok :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok abi mesafenin ne önemi var bizim için.Biz bardak çekeceğiz o yüzden teras yani.Gurmedede bardak çekeceksek problem yok :wiinkk:

Dimi yaaaa...Teras senin eve 3 km....... pijamayla gidersin......

Hadi gurmeyede gelsene pijamayla....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%

Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:

Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:

Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

lütfen motorun altında eksoz aramayalım :queen:biz herkez rahat etsin herkezin gönlü olsun diye öyle şeyettirdiydik :p yoksa teras olmuş gurme olmuş :mrgreen: beylerbeyinde balık,rk,roka olmuş hiç fark etmez :cherry:önümüzdeki haftalarda yapın bir organizasyon isterse fasıl,nargile,çay,bardak olmasın :pale:gelmezsem alp gibi olayım :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
lütfen motorun altında eksoz aramayalım :queen:biz herkez rahat etsin herkezin gönlü olsun diye öyle şeyettirdiydik :p yoksa teras olmuş gurme olmuş :mrgreen: beylerbeyinde balık,rk,roka olmuş hiç fark etmez :cherry:önümüzdeki haftalarda yapın bir organizasyon isterse fasıl,nargile,çay,bardak olmasın :pale:gelmezsem alp gibi olayım :queen:

Alper abimin nesi varmış bakayım :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst