21 kişi oy kullanmış işte daha ne istiyorsun :mrgreen:kapıkule sınır kapısından gelecek sandıklar bu oylamayı etkilemez21 katılımcı bence yeterli 21 yazar 20 okur oldukmu oy çokluğuyla TERAS yaparız :queen:
ben oyumu senden yana kullanmıştım ama canın sağolsun :queen:
bornova inciraltı iyi alıştınız valla...karşıyakada toplantı istiyorum ben kardeşim...ayarladında gelmedinmi dediğinizi duyar gibiyimayarlıcam yakında bi yer ara sırada karşıyakada yapalım toplantıları :rendeer:
böcek,kumita45 destek bekliyorum![]()
21 kişi oy kullanmış işte daha ne istiyorsun :mrgreen:kapıkule sınır kapısından gelecek sandıklar bu oylamayı etkilemez21 katılımcı bence yeterli 21 yazar 20 okur oldukmu oy çokluğuyla TERAS yaparız :queen:
şimdi ordan biri de çıkar karabağlarda olsun derse netçez peki?
Karşıyakalılar bekleyin havalar iyi olunca barınağa fln gideriz geniş geniş denize nazır ama şimdilerde bozar bizi.
Arkadaslar ben su anda Ayvalık tayim, o yuzden yarin ki toplantiya gelemiyecegim...
Annemin işleriyle ilgili olarak acilen gelmem gerekti, ama hafta sonu dilerseniz gelin... kapim acik![]()
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%
Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:
Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:
Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%
Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:
Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:
Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Yok abi mesafenin ne önemi var bizim için.Biz bardak çekeceğiz o yüzden teras yani.Gurmedede bardak çekeceksek problem yok :wiinkk:
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, ayhism, bur-k@, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
12 52,17%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
5 21,74%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, gittardando, gürkay, lodos, PIERzig, rots
6 26,09%
Bakarmısınız sonuçlara.....:queen::queen::queen::queen:
Teras diyenler karşıyaka bornova tayfası..... Gurme diyenler bu tarafın..... Oturun evde diyenler büyük ihtimalle gelmeyecekler....:queen::queen::queen:
Anlamadığım şey bi karabağlar tayfasıyla istanbul tayfası neden teras demiş?.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
lütfen motorun altında eksoz aramayalım :queen:biz herkez rahat etsin herkezin gönlü olsun diye öyle şeyettirdiydikyoksa teras olmuş gurme olmuş :mrgreen: beylerbeyinde balık,rk,roka olmuş hiç fark etmez :cherry:önümüzdeki haftalarda yapın bir organizasyon isterse fasıl,nargile,çay,bardak olmasın
ale:gelmezsem alp gibi olayım :queen:
Alper abimin nesi varmış bakayım :silent: