[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
cok guzel bı aksam gecırmısınız ben gelemedım resımlerı gordum herseyı anlatıyo zaten
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Sosyete olmak kolay deil ahbap... Daha çok çalışman gerek :queen::queen::queen::queen:

her ne kadar sosyetenin cilalı kaldırımlarında adımız olmasada
her kahvede masamız
her kavgada yaramız
her karakolda kaydımız
her şehirde ismimiz
her güzel kızdada resmimiz vardır :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
her ne kadar sosyetenin cilalı kaldırımlarında adımız olmasada
her kahvede masamız
her kavgada yaramız
her karakolda kaydımız
her şehirde ismimiz
her güzel kızdada resmimiz vardır :cat:

Ben ööle her kıza vermem resmimi......:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BAK ne yazıyor her güzel kızdada RESMİMİZ, güzel olmak lazım hak etmek için :mrgreen:esprili ve zeki olmak sonraki tercih sebebi :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, Arap Kadri, ayhism, bur-k@, duslemek, extreme1925, gripi, gupilya, heavy_incitement, IsTaNBuLDumaN, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, o_yagmur, Pınarr, Wallace
18 54,55%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
acress, alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
6 18,18%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, duyulmaz, emin_arikoglu, gittardando, gürkay, hgunarbay, lodos, PIERzig, rots
9 27,27%

Hala oy kullanan var..... İşin garibi İzmir dışından....:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
:)

Bu gün gelen siz değilmiydiniz?..... Yoksa yanlış mı gördük....:silent::silent::silent:

Bizde döndük.... Çok güzel geceydi ...Aktivite olarak çok verimli bir gece oldu..... Sanki spor salonundan çıktık..Acaip ter attık....:queen::queen::queen:

::unsure::bi gözünden kaçmıo abi yani sende:p evet aslında biz gelemicektik ama sonradan bi değişiklik oldu mesajı değiştirdim neyseki::winkwink
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hoş geldiniz sefalar getirdiniz :rendeer:siz sanırım yeni üyesiniz :mrgreen:hani şu kel kıvırcık saçlı, mavi gözlü kör arkadaş,bıyıklı olan değilmi çok sık gelmeyince simanızı unutuyoruz :p bundan sonra daha katılımcı olmanız dileğiyle :queen: hoş geldiniz şu yanınızdaki bayan arkadaşıda getirmeyi ihmal etmeyin ismi umut muydu neydi hani ( yaşlılıktan bazen unututuyorum :queen: ben ne diyordum ) :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
geçmiş olsun pınar şimdi okudum yinemi değnekleri aldın eline :) benimde dayım merdivenden yuvarlanmak suretiyle 2. kattan 1. kata kısayoldan iniş yapmış beli çatlamış yatıyor :pale:

Çok büyük geçmiş olsun.. Bel ağrısını da bilirim fenadır.. Tez vakitte sağlığına kavuşması dileklerimle..:rendeer:

Çok teşekkür ederim evet yine değneklendim :) İyi oluyo ama kimse ters konuşamıyo benle değnekliyken :queen::queen:

BAK ne yazıyor her güzel kızdada RESMİMİZ, güzel olmak lazım hak etmek için :mrgreen:esprili ve zeki olmak sonraki tercih sebebi :wiinkk:

Kötü bişiy mi dedin iyi bişiy mi dedin ayırt edemedim :silent:

:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resmi kaybettin ama :)esprili bölümü yakaladın SIRADAKİ :wiinkk:

BU arada geçmiş olsun bakamazlarsa seni oralarda söyle HİMALAYA larda bir arkadaşımın tapınağı var seni oraya yollayalım :rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
resmi kaybettin ama :)esprili bölümü yakaladın SIRADAKİ :wiinkk:

BU arada geçmiş olsun bakamazlarsa seni oralarda söyle HİMALAYA larda bir arkadaşımın tapınağı var seni oraya yollayalım :rendeer:

neeee HİMALAYA mı vizontele vericisini dikecekleri yer değilmi orasıııı...:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neee haftaya HİMALAYA'laramı gidiyoruz :queen:
Tamam sen önden git...Biz arkandan çıkıyoruz yola anca yetişiriz.....
1 seneye kadar gelmessek 2 sene daha bekle.... 3. sene de gelmessek 4. seneye kadar dur 5. senedede gelmessek 6 senede çık yola gel..Artık 2 senede gelebilirmisin bilmem.... Anlıyacağın 8 - 10 sene yol lafı duymayız izmir mt de.....:queen::queen::queen::queen:

Hatta tarık ı da al..... :queen: Yanlız çıkma yola....Sana birde artçı verelim arkadan dökülenleri toplasın.....:queen::queen:

Abi bu arada resimler nerde?.....:silent::silent::silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Tamam sen önden git...Biz arkandan çıkıyoruz yola anca yetişiriz.....
1 seneye kadar gelmessek 2 sene daha bekle.... 3. sene de gelmessek 4. seneye kadar dur 5. senedede gelmessek 6 senede çık yola gel..Artık 2 senede gelebilirmisin bilmem.... Anlıyacağın 8 - 10 sene yol lafı duymayız izmir mt de.....:queen::queen::queen::queen:

Hatta tarık ı da al..... :queen: Yanlız çıkma yola....Sana birde artçı verelim arkadan dökülenleri toplasın.....:queen::queen:

Abi bu arada resimler nerde?.....:silent::silent::silent:

Evet resimler nerde :silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
resmi kaybettin ama :)esprili bölümü yakaladın SIRADAKİ :wiinkk:

BU arada geçmiş olsun bakamazlarsa seni oralarda söyle HİMALAYA larda bir arkadaşımın tapınağı var seni oraya yollayalım :rendeer:

Vallaa arkadaşım çok iyi bakıyo bana ama sıkılırsa gelirim himalayalara.. :)

Farkettim zaati sorunca zekilik özelliğimi kaybetcem dedim ama dayanamadım sordum.. Hem kötü hem iyi demişsin naapıyım alınsammı alınmasammı tereddütte kaldım :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yawww hala oy atanlar var......:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
Burhansefa, chatkut, duyulmaz, emin_arikoglu, gittardando, gürkay, hgunarbay, lodos, ozan150zc, PIERzig, rots



Oy atan biri daha.............:queen::queen::queen::queen:

Pardon iki kişi daha...:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu cuma neredeyiz çallı ( sakın himalayalar deme ) mısıra yola çık demesinler sonra :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst