- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #221
Çengüz abininki gibi bişey düşünmüyorsun demi abi :cyclopsan
Yok lem..Onun suziki patlak...Ben sana orjinal pırıl pırıl honda alıcam..... Saat gibi...Eskitemessin o makinayı...........:cat::cat: