[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
untitledscanned01sn3.jpg




untitledscanned03ev3.jpg





untitledscanned05zd8.jpg






untitledscanned06js2.jpg






untitledscanned07hf8.jpg






untitledscanned08us2.jpg







untitledscanned09nk8.jpg






untitledscanned10cj3.jpg







untitledscanned11jy3.jpg






untitledscanned12bn1.jpg






untitledscanned13ci3.jpg





untitledscanned14or5.jpg






untitledscanned15zg8.jpg






untitledscanned16jt5.jpg





untitledscanned17qy0.jpg







untitledscanned18kd9.jpg






untitledscanned19zl1.jpg






untitledscanned20cn9.jpg






untitledscanned21vo9.jpg





untitledscanned22gs9.jpg






untitledscanned23gp3.jpg





untitledscanned24vn0.jpg






untitledscanned25nq0.jpg







untitledscanned26ux0.jpg






untitledscanned27bn1.jpg





untitledscanned28kk8.jpg





untitledscanned29jk8.jpg
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi o kadar kaptırmışız kendimizi sanki dönya kupasını kazancaz ne bu halimiz kan ter içinde kalmışız :queen::queen:ünlü fotorafçımız tarık emeyine sağlık en ince noktaları bile kaçırmamışsın :queen::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ohhh ne güzel istanbul. fotoları ben yükledim teşekkür tarık a. tamam kardeşim yüklemeyeceğim bir daha.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarık ı boşverde muratcım ellerine sağlık..Ellerin dert görmesin..Hatta tuttukları altın olsun... Ama tuvalette dikkat.....:cherry::cherry::cherry:

Abi fotoroman gibi çekmiş trrrrrrrrrtarık ta ha..Her mimik çıkmış...Olm seçinde koyun yawww... Ayıp oluyo.....:cherry::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, alp_tunay+, hızlıcesi2
karabağlar tayfası tümden emir ve görüşlerinize hazırdır :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
alp_tunay+, mehmetcalli35+, APV41+


Sanki biraz parazitlendi ortalık...Bornova kokusu gelsi.....:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abicim benden makinayı istedi tarık verdim paso sizi çekmiş hiç başka kare yok.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla zardanadamı neden çekmediniz :farao: Kınıyorum sizi,adam zaten kırk yılda bir geliyor :) Görelim en azından fotodan da olsa..:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bende kınıyorum. Benim makinamla bir kare fotoğrafım çekilmemiş üstelik bi de yükleme görevi bana kaldı.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
zardanadamız diyoruz ama görünmez adam mı olduk acaba:cyclopsan

forrap kırk yıldaki ikinci gelişimdi ama sen yoktun. Bu arada bir sözün vardı onu hatırlatayım. Soğan zarından adam yapacaktın bana. Bir daha ki gelişimde artık yaparsın.:cat:

Wallace anlamam ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst