MT[İzmir] 3 Mayıs Çarşamba Toplantısı ( EKO ) dayız

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: MT[İzmir] Grubu bu haftaki cuma toplantımızda konuşulan ve genel olarak uygun görülen toplantı günlerimizi çarşamba gününe alma fikri doğrultusunda önümüzdeki haftadan itibaren toplantılarımız her çarşamba gerçekleşecektir..

Yaz sezonuna girmemizden dolayı hafta sonu gerçekleştirmek istediğimiz gezi olayı için konuşup çeşitli kararlar alınabilmesi yer tesbiti yapılması ve karar alındıktan sonra ertesi gün (perşembe) yapılacak gezinin başlığının açılarak toplantıya katılamayan arkadaşlarında siteden takip etmeleri halinde haberdar olabilmeleri açısından çarşamba günleri toplantı yapılması daha uygun olacaktır tüm arkadaşlara duyurulur...

Deniz atı da toplantılarımız için uygun bir mekan ancak EKO mekanın yeri konumu park alanı açısından geniş bir meydana sahip olması ve gündoğdu meydanında olduğundan merkezde ve her yere hakim olması açısından ve fiyatlarının uygun olması da göz önünde bulundurulduğunda bence tam isabet bir seçim :cat:

Toplantı günü..................................3 mayıs çarşamba

Toplantı saati.................................. 20.00

Toplantı yeri................................... EKO cafe bar ( gündoğdu meydanı )

Elleri görelim katılım listesi için topiğe ilgi...!! :cat: :bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
% 99,99 ben varım .eeeeeeee 0,01 tolerans kadı kızında da olur
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Size iyi toplantılar:) Ben gene çalışıyorum...

Çalış dostum çalış,
Senin için ne gezi,ne toplantı kalmış.
Hayatta hep kaçmış sana bir kamış,
Hayata bak,çay demle,
Sana bi tek bu kalmış... :cat:

6 ayda 1 gelen üyeden saygılarla...:)Orda bir forrap var uzakta gelmesede görmesede,o forrap sizin dostunuzdur:)
Çok arabesk oldu beeee:)Size iyi eğlenceler:cat:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
Magico_SortE' Alıntı:
ben gelmeye çalışacam da serref ip bağla parmagına unutmayasın sonra :mrgreen:

tamam bağlarız o kolayda ya parmağıda bırakırsam nolcak :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
%100 oradayım.
Bu kez hesaplar EgeKnn'den olacağından :salut:
Aşiretimle geliceğim :queen: :queen: :queen::bounce:

serref' Alıntı:
tamam bağlarız o kolayda ya parmağıda bırakırsam nolcak :queen: :queen:
Fark yapmaz biliyosun sana çift yunus tahsis edildi. Peşinden toplarlar. :pr: :pr: :pr: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
ben olmasam kime gülcektiniz yaw.... hem sayemde forumumuzun yunus üyeside oldu ben unutmasam tanışamıcaktınız :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hesap dediğin nedir ki sen gel yeter :p
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
EgeKnn' Alıntı:
abi hesap dediğin nedir ki sen gel yeter :p
Benden çekincek bişey yok, ama aşiret bu günden kampa girdi.
Ne yiyolar ne içiyorlar. ille de çarşamba diyorlar.:queen: :queen: :queen:
EKO'ya söyle gerekli önlemleri alsınlar. Malzeme bitti anlamıyak......:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw benm acımdan cok kotu oldu bence en güzeli cuma günleri hafta içi okulda insanın pestili cıkıyor neyse artık 1 ay sonra başlarız katılmaya.........
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
carsamba orda olmaya calısıcam dızımın durumu cııdyetını koruyor amelıyat olma rıskı cok yuksek pazartesı salı onunla ugrasıcam ınsallah bırsey cıkmazda gelırım:pale:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
5
Meraba ben Kemal ,babamla ben motor hastasıyız ,babamın 250 cc mondial chooper i var ,eğer ogün müsait olursak bizde gelebilirmiyiz .GEzi kesin perşembbe günümü ?

saygilar..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
hesaplar EgeKnn den ise ben ne var ne yok köşeye atıverem gelem yahu :bounce:

skyrider tekrar geçmş olsun kardeş.herkezin aklı sende dün akşam seni konuştuk kulakların çınlamıştır.bizide haberdar ediver :rendeer:

serref artık tüm yunuslar seni tanıyor nasıl bir his bu ünlü oldun yaşa ii mi :mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
440 ytl yapmış olduğum masrafdan sonra işallah orada olurum:cherry: motor yoğun bakımdan çıksında kesin oradayım:cherry:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
ben yunuslarla tanışalım die bilerek unuttum anahtarı:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
yali35' Alıntı:
Meraba ben Kemal ,babamla ben motor hastasıyız ,babamın 250 cc mondial chooper i var ,eğer ogün müsait olursak bizde gelebilirmiyiz .GEzi kesin perşembbe günümü ?

saygilar..
Sevgili Yalı35, hoşgeldin:rendeer:
Zannedersem ufak bir yanlış anlaman var.:salut:
Toplantımız çarşamba:cat:
Gezimiz pazar günü oluyor.:pr:
Babanla sana sevgiler, saygılar:bounce:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar maalesef ben bu haftda aranızda olamayacağım çarşamba günü tekrar istanbula gideceğim....... size ii eğlenceler
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
karakız grubu çok boşladın bak bu böyle olmaz biz seni özlüyoruz öyle bir köşede sessiz ve sakin oturman bile bize yetiyor yoksa kaydını istanbul mt yemi aldıracaksın aklını başına al :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst