MT[İzmir] 3 Mayıs Çarşamba Toplantısı ( EKO ) dayız

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Arkadaşlar, muhabbet çok hoştu gerçekten. Sokemon nicki muharreme ait olmalı. E ben onu bildim bileli öledir yaw. Çok sever f.bahçeyi ve arkasındada durur.Tabi bu beşiktaşın daha ii olduğu gerçeğini değiştirmiyor :p Bide gelirken şu yan rüzgar olmasaydı. Açıkçası gelirken yusuf yusuf oldum yaw. İlk defa k.yaka - alsancak yaptık. E yol çok uzun tabi. yol bitmek bilmedi! Ama dönüşte arkadaşlar eşlik edince yol bitsin istemedim. :)
Neyse, herkese tekrar teşekkürler.BU arada Tarığın dizindeki sorunun çok çok büyük olmamasını da gördüm ya, daha ne olsun demi? ( en azından ameliyat durumu yok).....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
pazar sabahı kahvaltı fikrine bir tek turlabo dan destek geldi ama oranizasyon olamadı. neyse öğleden sonra hatta akşam üzeri ilginç bir tesadüfle bazı MT izmirlilerle rastlaştık. biraz sohbet ettik. sonra gün batmadan herkes kaçtı. keyifliydi, tüm dostlara teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SELAM.BENİM MOTORUM YOKAMA UMARIM BİRGÜN BENİDE TOPLANTINIZA ÇAĞIRIRSINIZ.TANIŞMAK İSTERDİM SİZLERLE:wiinkk:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
motorun olup olmaması onemlı degıl arkadasım bızım toplantılarımız herkese acık her zaman beklerız burdan bızı takıp et carsamba aksamı toplanacaz yıne beklerız..
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
murat
resimler ve misafirperverliğin için çok teşekkürler güzel vakit geçirdik,görüşmek üzere.


nili
motrun değil sevdan önemli toplantılarımızı takip et katıl memnun oluruz, ayrıca site kuralıdır lütfen büyük harf kullanma.
sevgi ve saygılarımızla,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst