MT[İzmir] 3 Mayıs Çarşamba Toplantısı ( EKO ) dayız

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
bende, bende, bende gelecem işte :mrgreen: (karakızda maşallah gezginler gibi izmirde durduğu yok hakkaten)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
18
bende gelirim diecem olmayacak benim durumum malum 12 saat motor üstünde oturduktan :queen: sonra pek yürümeye mecalim kalmıyo ama sırf sizin hatrınıza birşeyler yapmaya çalışacağımm::tutkuy::
bu arada skyraider (tarık) kankam umarım ciddi bi şeyin yoktur... fazla büyütme gözünde ben yaptığım 10 kazanın sadece birinde hastahaneye gittim o da hemşireleri çok met etmişlerdi :cat:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
sevgili arkadaşlar beşiktaş fenerbahçe macını göz önünde bulundurmadıkmı çağatay da maça gidecekmiş bende gitmeyi düşünüyorum dahada gitmek istiyen olacaktır (yada hep birlikte maça gidelim:cherry: )
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
APV41' Alıntı:
karakız grubu çok boşladın bak bu böyle olmaz biz seni özlüyoruz öyle bir köşede sessiz ve sakin oturman bile bize yetiyor yoksa kaydını istanbul mt yemi aldıracaksın aklını başına al :mrgreen:



cenkis abi biliosun malum sebepler var ailemde istanbulda saten buara biraz sık geldim istanbula ama önümüzdeki hafta söz geleceğim:cat:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
31
selamlar

merhabalar! ben yeni bir motorcu adayıyım! bu konuda kendimi geliştirmek istiyorum. ailemden gelen, doğuştan içimde bulunan bu ruhu artık ortaya çıkarmanın zamanı geldi! bence bunun için en iyi yol sizin gibi bi topluluğa dahil olmaktır. çarşamba günü toplantıya gelmeye çalışıcam böyle bi topluluğun parçası olmak beni çok mutlu eder (eğer kabul ederseniz) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EVET SLM MİLLET BEN GELDİM

Şuan saat 5,13 , yani pazartesi sabahındayım daha, otobüsten yeni indim, sağ olsun peder bey arabaylan çiğliye kadar gelip aldı beni...

MotoGP baya yordu beni ama bir okadarda eğlenceli geçti.. yaf Çarşambadan beri yatağımı özledim ama gelir gelmezde int e girip forumu takip ediyorum.. (bağımlılık işte, kaldığımız otelde int yoktu kafayı yedim foruma giremedim die :pr: )

birazdan yatıcam, Knn abi naptınız çarşamba günü toplanıyormuşsunuz galiba, size ii toplantılar dilerim artık nediyeyim.. benim çarşamba günleri TMF toplantılarım var, ben TMF den çıkınca havadaki eğzost kokusunu takip ede ede bulur gelirim artık yanınıza... :p

halen daha kendime inanamıyorum, kulaklarımdaki motor bögürtüleri daha geçmedi.. yaf bence istanbul parkta görevli olarak yarış takip etmek kadar heyecanlı bişee yok valla.. cuma günü ısınmalarda mak hız 250 civarıyken pazar günü yarışta mak 315 km civarı yaptılar. ve o çıkan müthiş eğzost sesi beni bitirdi biraz yatıp kendime geleyim, artık salı akşamı kalkarım herhalde :mrgreen:

bundan sonra gelişmeleri takip edicem artık :cat:
:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Bahtiyar kardeşim öncelikle hoş geldin. Moto Gp sırasında telefonla canlı bağlantı bi harikaydı. Televizyonun sesini kısıp telefondan takip ettik. Her geçişlerinde :pr: ..... Umarım seneye tribünlerde oluruz. Toplantıya gelmeye çalış özlettin kendini.

Toplantının Çarşambaya alınmasına sevindim. İki haftadır büyüyen MT İzmirle Oturup muhabbet edememiştim (İşsel sebeplerden dolayı aranızda olamadım.) Aynı zamanda hafta sonları yapılacak organizasyon içinde (rezervasyon v.b.) çarşamba olması iyi olmuş. Çarşamba akşamı EKO da görüşmek üzere...
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
selam arkadaslar bır aksılık cıkmazsa nasıp kısmet bende carsamba aksamı ordayım gorusuruz..
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Arkadaşlar geçen hafta gelicektim mutlaka ama yağmurun hüsranına yakalandım, yıkanmayı göze alamadım yağmurda gelmedim walla :) ..

Bu hafta da maç war ama maçtan sonra nasıl olacak bilemiom walla.. GElmeye çalışacağım işallah..

saygıalr
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
bahtiyar çok iyi bir görevdesin motora gönül vermiş biri olarak yaptığın iş süper, abimde yarışı izlemeye gitti telefonla dinletti bana, sende nictiri (Serkanı) aradığında bende vardım yanında sendende dinledik biraz sesler net değil ama bozukta olsa oranın sesini almak iyiydi. birde böyle yerlerde kontör dayanmıyor bende formula1 e gitmiştim geçen sene bildiğim herkezi aradım ses dinletmek için 250 kont. felan gitmişti :p

tenten tertip çarşamba günü gelmeseydin artık yas tutardık heralde biz orda, sensiz düğün bayram olmaz hafta sonu kuşadasınada geliyosun heralde valla iş güç var deme.
Çarşamba maça gidcez gidemezsek toplantıda görüşürüz hörmetler.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
skyrider,hayırdır arkadaşım dizin o kadar ciddi hasar mı almıştı?merak ettim doğrusu..geçmiş olsuın yapabileceğimiz birşey var mı?
Toplantıda görüşmek üzere sevgi ve saygılarımla..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
28 nisan toplantı fotoları

dostlar slm
28 nisan gecesi şeref sayesinde epey güzel geçti. artık diğer üyelerdende böyle atraksiyonlar bekliyoruz. sevgilerle
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çarşamba maç var ama

slm millet
çarşamba bizim (BJK) zafer gecemiz olacak. hem maç izmirde. kaçmaz yani. bu çarşamba benim gelmem zor gibi gözüküyor. forumdan detayları takip ederim. bilet bulamazsamda sizlerin yanına gelirim.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maça gidecekleri listeye aldım siz merak etmeyin gezi detaylarını da topickten takip edersiniz artık :p :king: :bounce:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
TenTen35' Alıntı:
Televizyonun sesini kısıp telefondan takip ettik.
Hımmm !!!::lac::

hızlılevo' Alıntı:
bahtiyar sen nictiri (Serkanı) aradığında bende vardım yanında sendende dinledik
hımmmmm !!!!!!!!::lac::
Ne oluyor orda???? Birileri bir yerlerde mi toplanıyor yoksa ??????
Skulhunter' Alıntı:
Bölgeye ait aktif bir grub var ise başka bir grup oluşturulamaz. Tüm motorcular kardeştir
Bilmem alıntılar tanıdık geldi mi ??? :)
BBRR' Alıntı:
bende gelemiyom cengizle beraber başka grup kuracaz :)
Sevgili Barış, şu yeni gruba beni de alın....
Zaten buralarda grup kurmak için başka şehirler de var. Geçenlerde gezerken gördüm. Tabelasında Ephesos yazıyo. Kimse kurmadan MT [EPHESOS] u biz kuralım. Toplantılarımız da gizli olsun. Birbirimize bile haber vermiyelim :) :pr: :pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
murat abi cam hayırlı olsun güzel çekmişsin walla!!! çarşamba yencez sizi sen boşuna kaçırma toplantıyı
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
vallaha haksızlık şike var bu toplantılarda toplantıya ilk gelenlerdenim serrefin kurbanlarındanım ama bir adet foto yok :pr: olamaz böyle kıskançlıktan kırıldım burada :salut:
ekonun ayazını hatırlarız artık ne yapalım kemiklerimizde hatırası kaldı :salut:
:pale:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Wallace,fotolar için teşekkürler,sanırım makinenin ayarları yanlıştı,bazı fotolar flu çıkmış,net değil(yanlış anlama makinen çok hoşuma gitmişti,ben de almayı düşünüyorum,hatırlarsan konuşmuştuk,neyse bu hafta belli olur:) )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MT İZMİR bütündür bizde ayrı yerlerde ayrı mekanlarda habersiz birkaç kişi toplanıp grup dışına çıkmaz alınan karar pazar günü inciraltında yada belirlenen mekanda dev ekranda moto gp izlenecekse harfien uyulur yada aksi bir durum varsa siteden,cepten,msn den özelden arkadaşlara bildirilir sen ayrı toplantı yapıldığı kanaatine nereden vardın MARKO yok öyle bişi sana yanlış bilgi vermişler :p öyle birşeye bu grupta kimse prim vermez olursada kesin çok önemli bir sebebi vardır ( sel, yangın,deprem bilimum doğal afetler ) sen içini ferah tut BİZİ İZLEMEYE DEVAM ET :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst