EVET SLM MİLLET BEN GELDİM
Şuan saat 5,13 , yani pazartesi sabahındayım daha, otobüsten yeni indim, sağ olsun peder bey arabaylan çiğliye kadar gelip aldı beni...
MotoGP baya yordu beni ama bir okadarda eğlenceli geçti.. yaf Çarşambadan beri yatağımı özledim ama gelir gelmezde int e girip forumu takip ediyorum.. (bağımlılık işte, kaldığımız otelde int yoktu kafayı yedim foruma giremedim die

r: )
birazdan yatıcam, Knn abi naptınız çarşamba günü toplanıyormuşsunuz galiba, size ii toplantılar dilerim artık nediyeyim.. benim çarşamba günleri TMF toplantılarım var, ben TMF den çıkınca havadaki eğzost kokusunu takip ede ede bulur gelirim artık yanınıza...
halen daha kendime inanamıyorum, kulaklarımdaki motor bögürtüleri daha geçmedi.. yaf bence istanbul parkta görevli olarak yarış takip etmek kadar heyecanlı bişee yok valla.. cuma günü ısınmalarda mak hız 250 civarıyken pazar günü yarışta mak 315 km civarı yaptılar. ve o çıkan müthiş eğzost sesi beni bitirdi biraz yatıp kendime geleyim, artık salı akşamı kalkarım herhalde :mrgreen:
bundan sonra gelişmeleri takip edicem artık :cat:
:rendeer: