[MT-İzmir] 12 Ocak Cuma Yönetim Kurulu Seçim Toplantısı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelsen şaşardım zateeeeeen
nerelerdesin sercan aşkolsun kayboldun gittin kardeşim. özletme artık kendini. fazla naz aşık usandırırmış ona göre:queen: gel gariiiii

+1

Ben şahsen uglychild'ı unuttum. Hani şu uzun saçlı olan kişi değil mi, reklamlarda falan Cem'le arabanın içindeyken konuşuyordu, adı da peluş muydu ne dermişim. :mrgreen: :p Yahu sahiden gel artık. :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Evet arkadaşlar toplantımız yarın.Katılacak arkadaşları bekliyoruz.Şimdilik katılım listesi;

-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer + Değerli Eşi
.................


Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk:

EE...... hani ben neredeyim:p
Geleceğiz ( eşim ve ben ) dedim ya...
Selamlar.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
DENİZCİ70;547265' Alıntı:
hangi kurmun yönetim kurulu toplantısı bu:?
daha açık yazarmsınız..

SOBA KURUMUNUN. ne diyeyim abi ben sana hayret bişey başlığı da mı görmedin?

lodos vermişsin yine çoşkuyu.


-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer abi ve eşi
-belifeless (manevi destek)
-racingiski (manevi destek)
-LODOS (manevi destek)
-Mecit (manevi destek)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wallace: çok iyi çözüm. :cat:

Böyle politik manevralar başarabilen biri grubu da alır götürür dermişim. :cherry:

Ulan gene 6. maddeden (benim maddeler) başım belaya girecek. Dur bakalım. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
MrCool dedim ya daha öncede senin bu maddelerine bayılıyorum. Manisa bizim dost kapımızdır, bu seferlik aramızda olmasalrda gönüller her zaman birdir ve bunlar da onu gayet iyi biliyor. akşama maske ister misin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maskeyi bilmiyorum ama 19:00'da yağmur başlayacak. :wiinkk: Katılım azalabilir.:silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
gelsen şaşardım zateeeeeen
nerelerdesin sercan aşkolsun kayboldun gittin kardeşim. özletme artık kendini. fazla naz aşık usandırırmış ona göre:queen: gel gariiiii
ablacim, acaip ozledim hepinizi, dun bi kac arkadasla konustum msn den, bi Ayvalik gezisi daha istiyorlar, volkan da gelecem diyo, bi baslik acalim haftaya toplanalim...

+1

Ben şahsen uglychild'ı unuttum. Hani şu uzun saçlı olan kişi değil mi, reklamlarda falan Cem'le arabanın içindeyken konuşuyordu, adı da peluş muydu ne dermişim. :mrgreen: :p Yahu sahiden gel artık. :)

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
evet evet iste o benim ne cabuk unuttunuz beni yaaw...
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar akşam geç saatte kendimi iş yemeğinden kurtarabilirsem gelmeye çalışıcam. Şimdiden hepimize hayırlı olmasını diliyorum. Bu toplantıdan sonra geçmişe dönük konular tamamen kapatılsın ve yeniden hepimizin görmek istediği dinamik bir mt oluşsun. Bu arada yazılanları yanlış anlamayalım arkadaşlar birbirimizi sudan sebeplerle demoralize etmeye gerek yok. Mt içi teorik problemleri bir an önce çözüp hepimizin ortak amacı olan rüzgarı hissedebileceğimiz gezilerimizi yapalım artık.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
42
evet arkadaşlar yılda bir kaç defada olsa kendimizi göstermemizin zamanı gelmiştir heralde :) bu akşam ben (nicktir) ve hızlı levo'da teras cafedeyiz. akşam görüşmek üzere...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben daha önce hiç katılmadım ama her zaman sitedeyim inşallah akşam bi sorun olmassa bende varım
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
ohh ohhh ne güzel tertibim ve nictir de aramızda demek, kadir.geyikipek arkadaşım sende aramıza hoş geldin. Bu yönetim kurulu toplantısını sıklaştırmak lazım :queen: .......
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Umarim HerŞey GÜzel Olur İŞ Çok Mesaİ Kaliyoruz.o YÜzden Gelmİcem.herkese Sevgİlerr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 dakika kaldı hala adayları tam bilmiyorum.
Adaylar belli mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hangi kurmun yönetim kurulu toplantısı bu:?
daha açık yazarmsınız..


İ.M.K.D.D.D.......nin toplantısı....(İzmirli Motorcular Kulübü Destek ve Dayanışma Derneği):queen: :queen: :queen:

İzmirli Motorcular Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği kardeş :cat:

procan gene sardın ha.......:queen: :queen: :queen:


Bu arada İzmir motorcularına hayırlısı ne ise o olsun diyorum....:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
ne oldu kim seçildi acaba?????her ne kim seçildiyse tüm izmir mt içn hayırlısı olsun arkadaşlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst