sevgili forrap,
su an bazi sebeblerden dolayi gelmem biraz zor gozukuyor... ama yine de son sozu yarin soyleyebilirim...
gelsen şaşardım zateeeeeen
nerelerdesin sercan aşkolsun kayboldun gittin kardeşim. özletme artık kendini. fazla naz aşık usandırırmış ona göre:queen: gel gariiiii
Evet arkadaşlar toplantımız yarın.Katılacak arkadaşları bekliyoruz.Şimdilik katılım listesi;
-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer + Değerli Eşi
.................
Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk:
DENİZCİ70;547265' Alıntı:hangi kurmun yönetim kurulu toplantısı bu:?
daha açık yazarmsınız..
ablacim, acaip ozledim hepinizi, dun bi kac arkadasla konustum msn den, bi Ayvalik gezisi daha istiyorlar, volkan da gelecem diyo, bi baslik acalim haftaya toplanalim...gelsen şaşardım zateeeeeen
nerelerdesin sercan aşkolsun kayboldun gittin kardeşim. özletme artık kendini. fazla naz aşık usandırırmış ona göre:queen: gel gariiiii
+1
Ben şahsen uglychild'ı unuttum. Hani şu uzun saçlı olan kişi değil mi, reklamlarda falan Cem'le arabanın içindeyken konuşuyordu, adı da peluş muydu ne dermişim. :mrgreen:Yahu sahiden gel artık.
![]()

hangi kurmun yönetim kurulu toplantısı bu:?
daha açık yazarmsınız..
İzmirli Motorcular Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği kardeş :cat: