[MT-İzmir] 12 Ocak Cuma Yönetim Kurulu Seçim Toplantısı

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sevgili izmir mt dostlarim, bu aralar toplantilara gelemedim ama bu hafta gelmeye calisacagim...
sevgiyle ve birlik icinde kalin,

bu arada bu hafta sonu gittardando ve bi arkadasi Ayvaliktaydi, musait bi zamanda MT olarak yine tekrarliyalim mi?
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Stellasız olmaz hocam, bence onada ulaşsın bi arkadas ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet arkadaşlar toplantımız yarın.Katılacak arkadaşları bekliyoruz.Şimdilik katılım listesi;

-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer + Değerli Eşi
.................


Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sevgili forrap,
su an bazi sebeblerden dolayi gelmem biraz zor gozukuyor... ama yine de son sozu yarin soyleyebilirim...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
değerli izmirli arkadaşlarım, dostlarım...izmir mt için bu önemli dönemeçte ve diğer etkinliklerde her zaman yanınızda olacağız...

Ancak yönetim kurulu seçiminde belirleyici rol oynamamak için ve mt nin kendi iradesini oylamaya sağlıklı yansıtabilmesi adına ,en azından oylamaya katılmama kararı almış bulunuyoruz. ÇÜNKİ İZMİR MT için en hayırlısı ve sağlıklısı bu :cat:

üzerindeki bu uğursuz toprağı atmış dinamik ,capcanlı, kıpırkıpır olacağına inandığımız yeni oluşumun ilerki zamanlarda planlayacağı ve yapacağı tüm güzel etkinliklerde buluşmak ve paylaşmak dileği ile :rendeer:

bizi her zaman içlerinden biri gibi gören izmir mt'li dostlarımıza sonsuz teşekkürler...serkan,iskender,mecit,özlem
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

değerli izmirli arkadaşlarım, dostlarım...izmir mt için bu önemli dönemeçte ve diğer etkinliklerde her zaman yanınızda olacağız...

Ancak yönetim kurulu seçiminde belirleyici rol oynamamak için ve mt nin kendi iradesini oylamaya sağlıklı yansıtabilmesi adına ,en azından oylamaya katılmama kararı almış bulunuyoruz. ÇÜNKİ İZMİR MT için en hayırlısı ve sağlıklısı bu :cat:

üzerindeki bu uğursuz toprağı atmış dinamik ,capcanlı, kıpırkıpır olacağına inandığımız yeni oluşumun ilerki zamanlarda planlayacağı ve yapacağı tüm güzel etkinliklerde buluşmak ve paylaşmak dileği ile :rendeer:

bizi her zaman içlerinden biri gibi gören izmir mt'li dostlarımıza sonsuz teşekkürler...serkan,iskender,mecit,özlem
hay ağzına sağlık lodos çok ilgi çekici bi konuşmaydı ayakta alkışlıyorum bu duruşunu.:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
vay behh. lodos hocama bakar mısınız? söylenmesi gerekenler yazılmış. doğru söze ne denir? teşekkürler lodos...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
sevgili lodos bu güzel duyarlılığın için seni tebrik ediyorum . bütün manisa mt ye sevgi ve saygılarımla :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarın akşam ben de geleceğim.

Sigara dumanı için bir hortum getirebilirim. Pencereden sarkıtıp nefes alacağım. :mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben özel nedenleren ötürü toplantıda bulunamıycam arkadaşlar.
güzel ve huzurlu bi toplantı olmasını diliyorum hepimiz için en olumlusu neyse o olsun sonuç
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
MT İzmir'in eski günlerdeki gibi güzel olması için oy kullanmaya geleceğim yani her şey İzmir MT'nin geleceği için:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Evet arkadaşlar toplantımız yarın.Katılacak arkadaşları bekliyoruz.Şimdilik katılım listesi;

-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
.................


Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk:

imkanımız elverdiğince sizlerle olmaya,ortak bir zevki paylaşmaya çalıştık,ama manisa mt den 1 kişi bile hatırlanmıyor
bunun üstüne yorum bile yapmama gerek yok,
verilen değerler çok net ortaya çıkıyor !!!
forrap lafım sana değil çok genel bir söylem.
ARKADAŞLAR SÖZLER DAVRANIŞLARLA PEKİŞTİRİLMEDİKÇE ANLAM KAZANMAZ!
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
6
Sevgili Tuncer,
Nasipse ben de toplantıda olacağım. yaz beni de listeye :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
sizlere şimdiden hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
sevgili belifeless
tuncer adına ben yazayım. aşağıdaki yazıları dikkatle oku lütfen.

MECİT;541917' Alıntı:
ya bu toplantılar neden çarşambaları yapılmıyor artık..uzun zamandır çarşambaları olduğu için kendimizi ona göre ayarladık..programım uymadığı için ben cumaları gelemem arkadaşlar..

o gece çanakkaleye yola çıkacağım ve o akşam katılmam gereken aynı saatlerde başka bir toplantı daha var. ama yinede ayarlayabilirsem katılıcam.

imkanımız elverdiğince sizlerle olmaya,ortak bir zevki paylaşmaya çalıştık,ama manisa mt den 1 kişi bile hatırlanmıyor
bunun üstüne yorum bile yapmama gerek yok,
verilen değerler çok net ortaya çıkıyor !!!
forrap lafım sana değil çok genel bir söylem.
ARKADAŞLAR SÖZLER DAVRANIŞLARLA PEKİŞTİRİLMEDİKÇE ANLAM KAZANMAZ!

gelemeyeceğinizi belirttiğiniz için listede isminiz yok. özel bir çabadan değil. ayrıca dün racingiski ile görüştüm başka bir programı olduğunu gelemeyeceğini söyledi. istenmediğiniz için özel bir çaba durumu söz konusu değil. biliyorsun ki böyle buluşmalarda liste yapılırken kesin gelecek olanların isimleri yazılır listeye.
bütün toplantılarda birlikteyiz zaten sizlerle. BAŞIMIZIN ÜZERİNDE YERİNİZ VAR TABİKİ BUYRUN GELİN. AYIP ETTİN:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
speedygirl şule +1

Gereksiz yere ortalıgı germenin bencee hiç bir manasıı yok kii olmayanaergii yapıp bu sitenin il gruplarının var olmadıgını düşünelim...Yani yine birliktelik olsaydıı sanırımmm sorun falan olmazdııı...Bizi ayakta tutan bu değildir belkideee; insanlar arasındakiii gönül bağının,dostlukların gücünün kelimelerden daha fazla oldugunu düşünüyorum.......
Ki zaten belirtenlerin isimlerii yazılıyor siteye...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:silent:

Gerçekten okuduğumda üzüldüm böyle anlamış olduğunuz için.Tam cevap yazacaktım ki sağolsun Şule gerek bırakmamış bana:rendeer: Gayet net bir şekilde herşeyi olduğu gibi yazmış.Yanlış anlaşıldıysa kusura bakmayın ancak gelmeyeceğinizi belirttikten sonra sizi yinede listeye yazmam da yanlış anlaşılabilirdi,mesela ''üye sayıları azaldı tabi artık gelmeyecek olanları bile yazıyorlar ki liste kabarık gözüksün'' diyebilirdi birisi çıkıp.Eğer geleceğinizi belirtseydiniz sizi de listeye yazardım,bunun altında bişey aramaya gerek yok:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst