Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1
Sevgili MT İzmirliler,
Grupta yeni bir yapılandırılmaya gidilmesi kararı alındığı için,eski problemleri yaşamamak adına 12 Ocak cuma günü yönetim kurulu seçimi yapılacaktır.Herkesin orada olması ve kendini ifade etmesi çok önemli olduğu için katılımın mümkün olduğunca yüksek olması hepimiz için faydalı olacaktır.5 ocakta yani dün yapılan toplantıda alınan kararlar çerçevesinde,demokratik bir şekilde seçim yapılacaktır.
Bu seçim hepimiz için büyük bir önem taşımaktadır,seçmen veya aday olarak katılmak isteyen herkesi bekliyoruz...
Tarih: 12 Ocak 2007
Yer : Teras Cafe [Bornova]
Saat: 20:00
------------------------------------------------------
Sevgili dostlar
MT [İzmir] de yeni bir döneme imza atılmaya çalışılmaktadır. Önümüzdeki toplantıda yeni yönetim kurulu seçilmesi planlanmaktadır. Bu yüzden siz değerli üyelerimizin toplantı öncesinde fikir sahibi olabilmesi için yönetime aday olanların isimlerini açıklaması büyük bir önem kazanmaktadır.
Sevgili dostlar; eğer taşın altına elimi koyarım, çorbada benim de tuzum bulunsun diyorsanız lütfen yönetime adaylığınızı koyunuz. Ama tek ricam ismi açıklanan üyeler hakkında site üzerinden destekleyici/karalayıcı herhangi bir yazı yazmayınız ki bu tür düşüncelerimizi toplantıda daha demokratik bir şekilde dile getirelim. Gereken şeyler her zaman olduğu gibi toplantıda yüzyüze konuşulacaktır.
Aday olabilmek için aranan şartlar:
1.18 yaşından büyük olmak
2.Motosiklet sahibi olmak
3.Motosiklet ehliyetine sahip olmak
Not:Seçim yapılması için üçte iki çoğunluk sağlanmalıdır.Aksi taktirde seçim ilerki bir tarihe ertelenecektir.
Şuan itibari ile toplantıya katılım listesi;
-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer + Değerli Eşi
.................
Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk:
Grupta yeni bir yapılandırılmaya gidilmesi kararı alındığı için,eski problemleri yaşamamak adına 12 Ocak cuma günü yönetim kurulu seçimi yapılacaktır.Herkesin orada olması ve kendini ifade etmesi çok önemli olduğu için katılımın mümkün olduğunca yüksek olması hepimiz için faydalı olacaktır.5 ocakta yani dün yapılan toplantıda alınan kararlar çerçevesinde,demokratik bir şekilde seçim yapılacaktır.
Bu seçim hepimiz için büyük bir önem taşımaktadır,seçmen veya aday olarak katılmak isteyen herkesi bekliyoruz...
Tarih: 12 Ocak 2007
Yer : Teras Cafe [Bornova]
Saat: 20:00
------------------------------------------------------
Sevgili dostlar
MT [İzmir] de yeni bir döneme imza atılmaya çalışılmaktadır. Önümüzdeki toplantıda yeni yönetim kurulu seçilmesi planlanmaktadır. Bu yüzden siz değerli üyelerimizin toplantı öncesinde fikir sahibi olabilmesi için yönetime aday olanların isimlerini açıklaması büyük bir önem kazanmaktadır.
Sevgili dostlar; eğer taşın altına elimi koyarım, çorbada benim de tuzum bulunsun diyorsanız lütfen yönetime adaylığınızı koyunuz. Ama tek ricam ismi açıklanan üyeler hakkında site üzerinden destekleyici/karalayıcı herhangi bir yazı yazmayınız ki bu tür düşüncelerimizi toplantıda daha demokratik bir şekilde dile getirelim. Gereken şeyler her zaman olduğu gibi toplantıda yüzyüze konuşulacaktır.
Aday olabilmek için aranan şartlar:
1.18 yaşından büyük olmak
2.Motosiklet sahibi olmak
3.Motosiklet ehliyetine sahip olmak
Not:Seçim yapılması için üçte iki çoğunluk sağlanmalıdır.Aksi taktirde seçim ilerki bir tarihe ertelenecektir.
Şuan itibari ile toplantıya katılım listesi;
-forrap
-BBRR
-Okram
-Wallace
-Kamberhan
-Kuvva
-APV41
-Speedygirl Şule
-aakreep
-Burk@
-Candyksk
-Tenten35
-I-BEN
-KARAKIZ
-uglychild
-Sokemon
-Erudite
-Nevzat150
-Volkancimen
-Egelim
-MrCool
-Duslemek
-kedii
-Özer + Değerli Eşi
.................
Listeye eklemeyi unuttuğum varsa kusura bakmasın,söyleyin hemen ekleyeyim:wiinkk: