MT[İzmir] 10 Mayıs Çarşamba Toplantısı [EKO]

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
gel tabı ugurcum her zaman beklerız. aramızda yenı arkadaslar gormek hosumuza gıder ..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Arkadaşlar aramıza hoşgeldiniz:rendeer: tabi ki İzmir MT sizleride aramızda görmekten mutluluk duyacaktır..sevgi ve saygının esirgenmediği günler dilerim..:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ekooo

:queen: :queen: bende geliyorum ama bir sürü de iş var yetişecek. gecikmeli de olsa aranıza katılmayı planlıyorum. herkese sevgiler
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Karakız aklıma gelmişken Kartlar sende kalmış sanırım. Toplantıya gelirken getirirsen hepimiz seviniriz. O kadar çok kartlığı ne yapıcaksın ki? Çalmak zorunda değildin söylesen verirdik :p :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
canına yandımının İZMİRi

ya dostlar bu nasıl bir havadır yaaa
daha dün yıkattım motoru, sabah ışıl ışıldı okula geldiğimde. şimdi hava gayet güzel ve güneşli ama bornovada şakır şakır yağmur yağmaya başladı (15:50) ya ben birgün de olsa şu motora temiz binemeyecek miyim?:pr: :pr: :pr: ::sos:: ::angry2::

yağmurlu bir gündü,
tıpkı bugün gibi
kaybetmiştim dengemi
aktı dizimin kanı
karıştı asfalttaki suya

sensizdim yıllarca.......
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
TenTen35' Alıntı:
Karakız aklıma gelmişken Kartlar sende kalmış sanırım. Toplantıya gelirken getirirsen hepimiz seviniriz. O kadar çok kartlığı ne yapıcaksın ki? Çalmak zorunda değildin söylesen verirdik :p :mrgreen:


evet ebnde bi an öyle bi gaflette bulundum çaldım ama size getireceğim :p :queen: hatta benim kini de getireyim ben artık yaka kartı takmayacağım çünkü benim motosiklet.net armalı ve nickimin yazdığı bi t-shirtim var :p onu giyineceğim:cat:

leventkozcu' Alıntı:
selam arkadaslar bende nasıp kısmet carsamba aksamı ordayım karakız bıldıgım kadarıyla sen karsıyakada oturuyorsun bende ıs cıkısı karsıyakadan dırek oraya gececem ıstersen beraber gıderız ama donus ıcın sana eslık edemıyecegım bastan soluyeyım ama bızım guruptan karsıyakaya gıden elbet vardır aksam onlarla donersın eger ıstersen. gelmek ıstersen buraya yaz ben cevap yazarım sana..

yanlış biliosun arkadaşım ben bornovadayım karşıyakada oturmuyorum ve bornovadan gelicem oraya ama teklifin için teşekkür ederim
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
KARAKIZ'ım canım, ben de geleyim mi.. Eko'ya gitmeyeli yıllar oldu. İki bira da ben içerim :)))) Dönerken de seni kaçırırım :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
cenkmenderes' Alıntı:
KARAKIZ'ım canım, ben de geleyim mi.. Eko'ya gitmeyeli yıllar oldu. İki bira da ben içerim :)))) Dönerken de seni kaçırırım :mrgreen:
aşkııııııııım gelsene buraya ne güzel olur:joker:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ben de geliyorum .Ama erken kalkarım baştan söyleyim.sonra kaçıyormuş gibi bir durum çıkmasın.Karakız seni alabilirim.bornova özkanlardayım.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Kendisi gelebiliyor KARAKIZ'ım.. Merak etmeyin yani.. Teklifler için yine de saolun..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
abi sağol ben tek gelicem tek nasıl gelinirmiş göstericem bazılarına :p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
herkeze selam marko abi doğum senin ve eşini doğum gününü bütün içten liğimle kutlarım
bu gün hadisenin konseri vardı izmir 9 eylül ünide çok süper geçti gitmeyenler için üzüldüm
çarşamba günüde manganın konseri var :salut: :pale:
geçen hafta için bir öz eleştirim var eğer kabul ederseniz biraz da geç geldim bunuda göz önünde bulundurursanız memnun olurum "uzun masanın ekibi kopartığını fark ettim herkez başka telden çaldı başka konular konuşuldu."
büyük bir sorun çıkmaz ise geçte olsa yine toplantıya katılacağım iyi ve güzel insanların tatlı sohbetinden daha güzel ne olabilir ki :rendeer:
kazasız belasız ii sürüşler herkeze ( bu dilekleri birde kendim için söyliyebilsem :salut: )
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
Nihayet yaw..

Merhaba sevgili dostlar...

Yarın akşam ben de en sonunda gelebileceğim toplantı olayımıza...

Umarım keyifli geçer...yaw, komik bi soru ama, belki de kıyamıyorum motoruma, öyle yükseklerden hoplatmıyorum zıplatmıyorum...

O Kalyon tarafında geçişteki zinciri açıyolar di mi ?

Gülmeyin ya...walla ilk defa motorla gelicem de o meydana....

Sevgiler, selamlar....
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
walla arkadaşlar motoruma kavuşalı daha 1 ay olmadı sizlerlede cok tanışmak istiyorum umarm bıdahaki toplantılarınızda yanınızda olabilirm herkese sevgiler:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
YAf benden kaç gündür ses çıkmıyor kusura bakmayın. Bu arada bir kaç bayrak getiricem gezilerde kullanmak amacıyla yarın birisi benimle irtibata gecerse sevinirim. 009-0535-5063098. Yaf Plakayı çıkarttım ancak temmuz 1 den önce ehliyet vermiyolar bunu ne yapıcam bilmiyorum..
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
114
Journeyman_35' Alıntı:
Merhaba sevgili dostlar...

Yarın akşam ben de en sonunda gelebileceğim toplantı olayımıza...

Umarım keyifli geçer...yaw, komik bi soru ama, belki de kıyamıyorum motoruma, öyle yükseklerden hoplatmıyorum zıplatmıyorum...

O Kalyon tarafında geçişteki zinciri açıyolar di mi ?

Gülmeyin ya...walla ilk defa motorla gelicem de o meydana....

Sevgiler, selamlar....
gel abı gel kalyonun sol tarafından taksı duragının yanında gecebılecegın baya genıs bıryer var saygılar:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
:silent: cengiz abicim alınayım mı üstüme bilemedim. beni ev teleferikte pazar günü kahvaltıya inciraltına gittim ve kahvaltı bitişi turlarken diger arkadaşları gördüm:queen: . tesadüfün iğne deliği yani:salut: . oturup biraz sohbet ettik. organize bir iş değil. zaten ben de nisan ayında üye oldum. iki yerden vurdun be sevgili abicim. :pr: :pr:
sevgilerle, saygılarla, toplantıda görüşmek üzere.
aklıma gelmişken, Eko da uzun masa ve sohbetin gruplaşması normal bence. yani o kadar kalabalıkta ve gürültüde grup halinde sohbet çok mümkün olmuyor. daha sakin mekan istersek önerim Ege Üniversitesi kampüs içindeki Yeşil Köşk. Park derdi yok, alkol, çay, kahve, yemek, açık hava da çimler üzerinde, ağaçlar altında. Düşünün kabul görürse ben ayarlarım.:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Bağdat'tan sevgilerle....

Tenten'ciğim canım benim:rendeer:
- 10.000:farao: + ::eek:fftp::

Sevgili Magico_SortE İyi dileklerin için çok teşekkür ederim:rendeer:
Toplantı konusundaki tesbitlerine tamamiyle katılıyorum.:cat:
Bir kısmına Wallace de değinmiş zaten. Bunun dışında da sorunlar var.
Halledilemez sorunlar değil ama, başta güven ve açık yüreklilik istiyor.
Umarım bunları da hepbirlikte aşıcağız.
Umudum olmasa boşuna Bağdat'ta beklemezdim zaten:p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Wallace' Alıntı:
daha sakin mekan istersek önerim Ege Üniversitesi kampüs içindeki Yeşil Köşk. Park derdi yok, alkol, çay, kahve, yemek, açık hava da çimler üzerinde, ağaçlar altında. Düşünün kabul görürse ben ayarlarım.:bounce:
yeşil köşk çok güzel bi yer ama biraz pahalı sanki ne dersin arkadaşım nt fiyatları bilmiorum ama 1 porsiyon sosis tava (posiyonda 3-4 tane ufak sosis) ekim ayında 3,50 milyon du
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst