Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
teşekkürler arkadaşlar, iyiki önemli bişey yok. ama bende psikolojik mi oldu ne sanki hala gözümde bişey var ve ağrı yapıyomuş gibi geliyo. neyse geçer inşallah. bu arada toplantıya katılan tümmm arkadaşlara teşekkürlerrr. çok iyiydi. yeni mekanda oldukça hoş bence. karşıyaka dönüş rotasına diyecek laf yok. tek kelime ile her zaman ki gibi ''mükemmeldiiiiiiiii''......
Sevgili Erudite gecenin en hoş anlarından biri de seni tekrar aramızda görmekti.
Şartları zorlıyarak geldiğin için ayrıca teşekkür ederim.
Sağlığına en kısa zamanda kavuşman dileğimle...:rendeer: