Mt [izmir] 07 Temmuz Cuma Toplantisi

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
:salut: :salut: :salut: ben akşamları çıkamadıım için çok istediim halde siznle tanşmaya gelemiorummm:salut: :salut: :salut: nese size ii eğlenceler arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
silentfairy' Alıntı:
:salut: :salut: :salut: ben akşamları çıkamadıım için çok istediim halde siznle tanşmaya gelemiorummm:salut: :salut: :salut: nese size ii eğlenceler arkadaşlar:rendeer:

üzülme sen büyüdüğün zaman gelirsin, şaka,şaka.
elbet birgün gurupla tanışırsın, daha olmadı tv.den izlersin:silent:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kuvva' Alıntı:
üzülme sen büyüdüğün zaman gelirsin, şaka,şaka.
elbet birgün gurupla tanışırsın, daha olmadı tv.den izlersin:silent:
Aha da!!T.V 'ye mi çıkceiz biz şincik:silent:Traşımı olup makyajımı tazeleyeyim bari:cherry: Sosyeteye rezil olmayayım:p :p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elinde fazla karbüratör kapış diyaframı olan war mı acep???:silent: Benimki hasetinden kendini parçaladı da...:queen:BU arada bugün carrefour'da praktiker'de 2 çeşit uyku tulumu gördüm biri 34 biri 19 Ytl ;uygun gibi geldi bana fiyatları;ihtiyacı olanlara duyurulur.Malum önümüz kış hazırlık yapmak lazımdır gezilere....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zealsun

Selam arkadaşlar benide orada görebilirsiniz,ilk defa katılıcam aranıza umarım hoşça vakit geçiririz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nartallo84 hoşgeldin.. bekliyoruz... :cherry:

silentfairy seninde katılabileceğin gündüz toplantıları ayarlanır... fakat olamaz galiba çünkü abilerimiz ablalarımız çalışıyor ozmn, hafta sonu gezi topiclerini takip et.. uygun mesafede gezi düzenlenirse çıkıp gelirsin gezi düzenlediğimiz yere.. olmadı zaten grubumuzda birçok centilMEN var seni davet ederler... dimi beyler ? :wiinkk:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
nartallo gel bekleriz senide evraklarını tamamlada gel ama :cherry:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
nevZAT150' Alıntı:
nartallo84 hoşgeldin.. bekliyoruz... :cherry:

silentfairy seninde katılabileceğin gündüz toplantıları ayarlanır... fakat olamaz galiba çünkü abilerimiz ablalarımız çalışıyor ozmn, hafta sonu gezi topiclerini takip et.. uygun mesafede gezi düzenlenirse çıkıp gelirsin gezi düzenlediğimiz yere.. olmadı zaten grubumuzda birçok centilMEN var seni davet ederler... dimi beyler ? :wiinkk:

yaw gündüz toplantıları zor galiba olamaz çalışan arkadaşlar için tabiki zor olur ama kısa mesafe gezilerine belki gelebilirim.Bak hem davet edn biri de çıktı :p tornedoyla gelirm ben:wiinkk: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
silentfairy' Alıntı:
yaw gündüz toplantıları zor galiba olamaz çalışan arkadaşlar için tabiki zor olur ama kısa mesafe gezilerine belki gelebilirim.Bak hem davet edn biri de çıktı :p tornedoyla gelirm ben:wiinkk: :wiinkk:


daha dur, liste uzayacak gidicek, yeterki gelmek iste sen :queen: :p :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
ben senelik izne çıkıyorum,yarın akşam nasipse yollarda olacağım,ilk durak didim,size iyi eğlenceler,döndüğümde yanınızdayım:cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Hayırlı Yolculuklar

PHAETONW12' Alıntı:
ben senelik izne çıkıyorum,yarın akşam nasipse yollarda olacağım,ilk durak didim,size iyi eğlenceler,döndüğümde yanınızdayım:cat:

Sevgili Mustafa,
Yolunun açık olması için,
elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsin.:pr: :pr: :pr:
Gülegüle git gülegüle gel....:queen:
Ara verdiğinde de bir net istasyonundan gezi fotolarını yollamayı ihmal etme.:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Arkadaşlar, sol gözümden küçük bir operasyon geçirdim. bandajı açtım biraz önce ama hala ağrı var. Zaten hep kızların nazarı. ben diyorum bakmayın öle die ama :cherry: gelemezsem kusura bakmayın.... :pale:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
Arkadaşlar ben saat 9 dan sonra gelebilecek gibi gözüküyorum:pr: cenaze dolayısıyla biraz ortalarda görünmem lazım ama erken gelmeye çalışacağımdır :silent: görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
nevZAT150' Alıntı:
daha dur, liste uzayacak gidicek, yeterki gelmek iste sen :queen: :p :cherry:


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Neyse ben sessiz kalıyorum. Bişey demiyorum. Sessiz kalmak iyidir. Öyle değilmi silentfairy.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst