- Katılım
- 4 Tem 2006
- Mesajlar
- 37
:salut: :salut: :salut: ben akşamları çıkamadıım için çok istediim halde siznle tanşmaya gelemiorummm:salut: :salut: :salut: nese size ii eğlenceler arkadaşlar:rendeer:
silentfairy' Alıntı::salut: :salut: :salut: ben akşamları çıkamadıım için çok istediim halde siznle tanşmaya gelemiorummm:salut: :salut: :salut: nese size ii eğlenceler arkadaşlar:rendeer:
Aha da!!T.V 'ye mi çıkceiz biz şincik:silent:Traşımı olup makyajımı tazeleyeyim bari:cherry: Sosyeteye rezil olmayayımkuvva' Alıntı:üzülme sen büyüdüğün zaman gelirsin, şaka,şaka.
elbet birgün gurupla tanışırsın, daha olmadı tv.den izlersin:silent:
nevZAT150' Alıntı:nartallo84 hoşgeldin.. bekliyoruz... :cherry:
silentfairy seninde katılabileceğin gündüz toplantıları ayarlanır... fakat olamaz galiba çünkü abilerimiz ablalarımız çalışıyor ozmn, hafta sonu gezi topiclerini takip et.. uygun mesafede gezi düzenlenirse çıkıp gelirsin gezi düzenlediğimiz yere.. olmadı zaten grubumuzda birçok centilMEN var seni davet ederler... dimi beyler ? :wiinkk:
silentfairy' Alıntı:yaw gündüz toplantıları zor galiba olamaz çalışan arkadaşlar için tabiki zor olur ama kısa mesafe gezilerine belki gelebilirim.Bak hem davet edn biri de çıktıtornedoyla gelirm ben:wiinkk: :wiinkk:
nevZAT150' Alıntı:daha dur, liste uzayacak gidicek, yeterki gelmek iste sen :queen::cherry:
PHAETONW12' Alıntı:ben senelik izne çıkıyorum,yarın akşam nasipse yollarda olacağım,ilk durak didim,size iyi eğlenceler,döndüğümde yanınızdayım:cat:
nevZAT150' Alıntı:daha dur, liste uzayacak gidicek, yeterki gelmek iste sen :queen::cherry: