Mt [izmir] 07 Temmuz Cuma Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
PHAETONW12;
kazasız belasız sürüşler, iyi tatiller.

Erudite;
geçmiş olsun. kem gözlere şiş.

rüzgarınoglu;
başın sağolsun.

hedowich;
dönem bitti hala tanışamadık. umudun yaz okuluysa ne güzel. bizler buradayız hep, bekleriz.
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
erıdute arkadasım gecmıs olsun gercekten uzuldum, ruzgarınoglu basın sag olsun, hedowıch sen uzulme her zaman beklerız kardesım
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
evet son toplantıya gelebildim :p 11 ay sonra aranızda olmak dileğiyle ..... mustafa abi hayırlı yolculuklar dilerim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
teşekkürler arkadaşlar, iyiki önemli bişey yok. :) ama bende psikolojik mi oldu ne sanki hala gözümde bişey var ve ağrı yapıyomuş gibi geliyo. neyse geçer inşallah. bu arada toplantıya katılan tümmm arkadaşlara teşekkürlerrr. çok iyiydi. yeni mekanda oldukça hoş bence. karşıyaka dönüş rotasına diyecek laf yok. tek kelime ile her zaman ki gibi ''mükemmeldiiiiiiiii''......
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Erudite gecenin en hoş anlarından biri de seni tekrar aramızda görmekti.
Şartları zorlıyarak geldiğin için ayrıca teşekkür ederim.
Sağlığına en kısa zamanda kavuşman dileğimle...:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok fazla fotoğraf çekilecek bir ortam yoktu dün,o yüzden bir kaç fotoyla sınırlı elimdeki fotolar...Dün geceden bir kaç fotoğraf:cat:

img24314qg.jpg


img24328rn.jpg

img24339xo.jpg

img24346pt.jpg

img24354he.jpg

img24365ba.jpg


Bi dahaki sefere daha çok fotoğrafla,herkesin olduğu fotoğraflarla burada oluruz umarım,bu seferlik idare edin:wiinkk:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Forrap(Tuncer) fotoğraflar için çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
forrap(tuncer) abi fotolar için tşk ederiz :) eline emeğine sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst