Mt [izmir] 07 Temmuz Cuma Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sevgili arkadaşlar
bu cuma yeni bir yerde buluşalım dedik. açık havada sakin bir ortamda çaylarımızı, kahvelerimizi yudumlarken güzel güzel de sohbet edelim diye düşündük. Kenan la görüştükten sonra bu topiği açması için çağatayla da temasa geçmeye çalıştım ama görüldüğü üzere başarılı olamadım.:pale: :salut: ben açmak durumunda kaldım.:)

TOPLANTI YERİ: Bornova SAİNT PETERSON KÖŞKÜNÜN ARKASINDAKİ AİLE ÇAY BAHÇESİ
TOPLANTI SAATİ: 20:00
YERİN KISA TARİFİ: Bornova içinden merkeze doğru giderken Şok mağazasını, Bornova Stadı ve Vergi dairesininin bulunduğu kavşağı geçiyorsunuz, 50 mt ileride solda kalıyor.

Konak ve Karşıyaka yönünden gelen arkadaşlarımız ise isterlerse Ege Üni. Hastane kavşağından sola dönerek Bornova Vergi Dairesinin ve Bornova Stadının bulunduğu kavşağa çıkıp ışıklardan sağa dönerek 30 mt ilerideki mekana ulaşabilirler.
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
selam arkadaslar ben bır duzeltme yapmak ıstıyorum yukarda sozu gecen yer peterson kosku olarak gecıyor yukardakı ısmıyle sorarsanız bulmakta zorluk cekebılırsınız yalnız sunuda soluyeyım orası baya bı karanlık oluyor haberınız ola bornova ızsu nun yan tarafı ole de kolayca bulabılırısınız cuma aksamı gorusmek uzere saglıcakla kalın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende aranızda olucam allah nasip ederse, motorun bakımlarını yaptırmakla uğraşıyorum... artık ZAT150 yollarda neşeli bi şekilde ilerlicek. :mrgreen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
belki gelebilirim büyük yerden izin alırsam hatta 20 ağustosa kadar imkanım olabilir :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim yokluğumu hissettirmeyin ben tapu devir işlemlerimin 15. yılı kutlamaları için ( evlilik yıldönümü ) kuşadasında törenlerde bulunmam gerekiyor bir yılını doldurmamış bir MOTOSİKLET grubunun içinde olmaktansa tapu sahibinin yanında olmayı tercih ederim :p :p :) :) :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma günü görüşmek üzere.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
35
arkadaşlarımmı ditim abimi diyeyim artık bende bu hafta alırsam cbr 125 ordayım benide ekleyin
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sevgili dostlar
bir zamanlar yanlış hatırlamıyorsam eskiden yeni gelen arkadaşlarımız toplantılara gelirken kova, sünger, temiz bez, deterjan falan getirirlerdi. ya motorlar en son ne zaman yıkandı. yoksa gareziniz bize miydi:p :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
arkadaslar sızden rıcam buraya gereksız yazılar yazıp mılletın tansıyonunu yukseltmemenız bak sonra sılınıyo mt ızmır hepımızın bu gurupta hepımızın 3-5 kısı ıstemıyor dıye kımse guruptan atılamaz lutfen bıraz daha sakın dusunup te hareket edelım herseye rahmen hepınızı cok sevıyorum YARIN AKSAM GÖRÜŞMEK ÜZERE DİYORUM...kendınıze ıyı bakın :rendeer:
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Izmirli MT ailesi;

Cuma aksami Istanbulda olmam gerektigi icin toplantida araniza katilamayacagim.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
Arkadaşlar bir haftadır memleketteyim sizi de motorumu da çok özledim. İnşallah bir sonraki toplantıda görüşmek üzere.......
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
0
cuma günü oradayım herkeside bekliyorum. Cengiz abi sen de tapu ile ilgili işlerinde umarım senelerce uğraşırsın Mutluluklaaaaaaarrr.
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
0
yarın akşam olan toplantımıza katılamayabilirim .Sabah şehir dışına çıkmam gerekebilir iş için gelmeye çalıasacagım iiyi günler kazasız belasız günle dilerim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst