[MT İstanbul] ***RESİMLER*** 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geldim,gördüm,Eğlendim.Bu kadarmı güzel olur bir toplantı? Hepiniz 10 numerosunuz arkadaşlar!:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
DARKDIAMOND' Alıntı:
Geldim,gördüm,Eğlendim.Bu kadarmı güzel olur bir toplantı? Hepiniz 10 numerosunuz arkadaşlar!:cat:

Bu defa, seninle sohbet etmeye fırsat yaratamadık. :pale:

Bir dahaki sefere diyelim :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ledo' Alıntı:
Hadi hadi, uzatmayın lütfen ! Bu akşam bu kadar....

bence de
zaten ne demişler anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az
anlayanlar anlamayanlara anlatsın...
ben keyif adamlarının anlayışlı olduğunu düşündüğümü belirtip konuyu kapıyorum...
beni bilen biliyor zaten...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
bendeki resimleri e-kolaydaki sayfaya attım haberiniz ola

bu arada bur-ka ne dediğini anlayamadım dostum çok afedersin
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Gece süper geçmiş anlaşılan.
Şöyle bi resimlere baktım tam benlik bir yermiş ne kopardım be orda:)
Haftaya kesin ordayım kimseler merak etmesin.
Bu çarşamba profiloda bowling turnuvam vardı ondan katılamadım :pr:
Benim mazeretim var hemde aldım bir madalya kanıtıda bende:cherry:
Diğer gelmeyenlerin mazereti neolacak bakalım:p

sahinhakan04' Alıntı:
Arkadaşlar dün emeği geçen herkesei çok ama çok teşekkür ediyorum. Ne kadarda o kadar resim arasında bir tane resmim olmasa bile tüm resim çeken arkadaşlarımada teşekkür ediyorum. Çok güzel bir geceydi devamını bekliyorum

Hocam sen merak etme bidahaki sefere ben seni çekerim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
köprü yıkım ekibi dağıttı ortalığı vala madalya almışsın ama çok şey kaçırdın macgyver:p ben ilk kez katıldım ama ortam süperdi:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
arkadaşlar bi sonrakini cuma yada cmtesi olarak yapılmasını öneriyorum bi sonraki gün işe gitmek iyi olmuyor hatta bide benim gibi göbek eritmek için oynayanlardansanız bedeni dinlendirmek lazım. :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi bana cuma uyar cumartesi uymaz cünkü ben mektebede giditorum ordan cumartesi yoğun olur orası:queen:

yani özel iletişim kursu ingilizce
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
venezuellalılarla anlaşmak için mi bence vücut dilini kullan evrenseldir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar resimlerin bir kısmını ben çektim fotosu olmayan arkadaşların sitemlerini anlıyorum ama özellikle yapılmış bir eylem degildir tam aksine tüm masaları grupları çekmeye çalıştm ama kardeşim millet yerinde durmuyoduki:queen: duramıyoduki ::sefereee e benimde ikinci katılımımdı herkesin yanına gidip abi foto çekiyimmi foto foto şip şak abi demedim
ama bi dahakine yapıcam ben yapmasamda siz gelin çekelim çekinelim kaynaşalım konuşalım tanışalım vs vs vs
haftaya buluşabilmek umuduyla
saygılar
GÖKSEL
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
birdahaki sefere fotolara yazalım kim kimdir herkes birbirini tanısın..
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
61
ccbbdd' Alıntı:
birdahaki sefere fotolara yazalım kim kimdir herkes birbirini tanısın..

iyi fikir aslında hem nick hem de isimler yazılsa benim gibi yeni yeni katılımcılar için çok güsel olur, herkes daha bluşmadan kim kimdir öğrenmiş olur. bu işten anlayan bi arkadaş organize edebilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
fotoların birkısmını ben çektim ve ilk kez katıldığım için kim kimdir tam olarak bilemedim o yüzden bişey yazmadım bu arada resimleri çektik uğraştık sayfaya attık ama bir teşekkür göremedik:pr:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
donniedarko' Alıntı:
fotoların birkısmını ben çektim ve ilk kez katıldığım için kim kimdir tam olarak bilemedim o yüzden bişey yazmadım bu arada resimleri çektik uğraştık sayfaya attık ama bir teşekkür göremedik:pr:


Aaaaa Ne demek,

Ben simdi baktim daha yeni cok Süper olmus ellerine Saglik Dostum, ya sen ilk basta benim Tek Resmimi cekmistin ama onu göremedim bana msn den atabilirmisin onu.....

Cok Cok Tesekkürler Haftaya yine bekleriz bu hafta 76 Kisi saydim arti Haftaya 100 ve fazlasini bulacagiz Insallah...

Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
donniedarko' Alıntı:
fotoların birkısmını ben çektim ve ilk kez katıldığım için kim kimdir tam olarak bilemedim o yüzden bişey yazmadım bu arada resimleri çektik uğraştık sayfaya attık ama bir teşekkür göremedik:pr:


teşekkürler resimler için:rendeer:

Muzo' Alıntı:
Aaaaa Ne demek,

Ben simdi baktim daha yeni cok Süper olmus ellerine Saglik Dostum, ya sen ilk basta benim Tek Resmimi cekmistin ama onu göremedim bana msn den atabilirmisin onu.....

Cok Cok Tesekkürler Haftaya yine bekleriz bu hafta 76 Kisi saydim arti Haftaya 100 ve fazlasini bulacagiz Insallah...

Selamlar

muzo kardeş katılım 150 olmazsa ben yokum kardeşim baştan söyliyim:p

saygılar
GÖKSEL
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
abi doğru illk seni çektim ama dikkat ettiysen tam o sarada sırtını dönmüşsün ellerini havaya kaldırıp :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
haftaya 100 olalım 150 olalım bu önemli değil, asıl önemli olan güzel olalım...
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
61
aslı_' Alıntı:
slmm slm slmmm!!!
dün geceeee çok ama çok eğlenceliyyydiiii:)
herkes çok şekerdi,katılanlaraaa çokkk tşkkrlerrrr...
ya bide ben şu e-kolaydaki resimleri göremedim!!
üyelik falan dio!!

aslıcım hoşgeldiiinnn:rendeer:
gerçekten harikaydı gece çok eğlendik en önemlisi senin gibi güzel insanlarla tanıştık. iyiki MT grubundayız iyiki gelmişiz.
bu arada ben de giremedim e-kolayın sitesine hatta hiç açılmadı neden anlamadım.
tatlım haftaya yine galatadayıs dimiiiiii, tabi hemşon getirirse:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst