- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
- Konu Yazar
- #161
ses ver görüntü değil yalnızca:mrgreen:
ses ver görüntü değil yalnızca:mrgreen:
Aman tanrımm kımılcan motor almış.
Bende geliyorum o vakit, hayırlı olsun sayın elma şekeri.:rendeer:
Benden heyecanlısı ve mutlusu yok bu aralar valla...:cherry:
Bekleriz ..... O zaman cuma görüşürüz:cat:
bende geliyorum kırmızı işıkta kalkıcaz zuzuy la :queen::wiinkk:
buheyacan ve mutluluğa ortak olmak için hepbirlikte ordayız:rendeer:Benden heyecanlısı ve mutlusu yok bu aralar valla...:cherry:
Bekleriz ..... O zaman cuma görüşürüz:cat:
abi sen geçersin bizi :cyclopsan
yok ben senle degil sen beni gecersi apti ile kalkıcam işıklarda yeni bir bisiklet aldımda onu deneyecegim :queen:
O vakit sizleri yeni motorlarınızla bekliyoruz.![]()
abi iLk defa bu kadar mütevazi ve mahcup yarışcıLar görüyorumnormaLde yarış yapıcakLar
sen beni geçersin yok yok sen beni geçersin şekLinde değiL![]()
tozumu yuttururum,
hehhe virajdan sonra piknik yaptım ben yahu 1 ekmek yedim sen haLaa yoktun nerdesin,
pLakamı ezberLetirim,
kalkışta 2 boy avans sana gibi diaLogLar oLuretiğe aykırı
:bounce: yarın bide "süpriz" misafirim var, artçı olmaktan korkmazsa tabi :cherry:
:bounce: yarın bide "süpriz" misafirim var, artçı olmaktan korkmazsa tabi :cherry:
Süpris derken başkanım.![]()
Allah süprizinizi artırsın. Keyifli buluşmalar dilerim.
süprüz misafir ::meleeek: Tığçe mi yoksa süprüz dediğin![]()